Terug naar overzicht
Ik ken de winkel en blijf er al jaren voor hangen al ik er eens voorbij kom...zaaaaalige vitrines altijd!Ik ben er nooit gaan kijken, omdat ik dacht dat het wel enorm duur zou zijn (zo zien de dingen er in de vitrine er toch altijd uit - zo mooi!)Als je zegt dat de prijzen meevielen...over welk budget spreek je dan?
Wel, het hangt er natuurlijk vanaf wat je kiest en zoals altijd zijn de prachtigste dingen ook het duurst (is een ongeschreven wet)Mijn jurk is er eentje die recht naar beneden gaat, met aan de armen schuin omhoog en een open rug met een knoop aan de rug (Angeline Creuckle) en die kost 1010 euro. Ik twijfelde sterk met een ander kleedje (ook in kreukelstof en in een stuk)met bovenaan bustier,maar achteraan de rug prachtig geregen (910 euro)Heel vrouwelijk en speciaal allemaal.Ik moet eerlijkheidshalve er wel aan toevoegen dat ik me heb laten verleiden tot aankoop van een prachtige sjaal (JACKIE) erbij (en die was wel prijzig, 418 euro) maar die is dan ook uniek mooi en kan je laten zeker nog voor andere gelegenheden aandoen. Je kan hem op 3 manieren aandoen en zelfs met knoopje toedoen aan de armen en er mouwen van maken.Ga de volgende keer gewoon binnen en kijk eens rond. Je kan er op je gemak rondlopen en kijken en men komt niet direct aan je kleven.Groetjes en maak een goeie keuze.tanja