Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gewicht verliezen

11-9-2008 20:14:18
Hey,

Misschien een stomme vraag, maar ik heb gehoord dat je vanaf dat je je kleed hebt gekozen, maar 2 kilo ofzo nog mag afvallen... Klopt dit? Ik ben van plan om wat meer af te vallen en dit zal me niet lukken voor oktober (wanneer ik al mijn afspraken bij bruidswinkels heb...)

Groetjes,

Laura xxx
18 juli 2009

Laura
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 528

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik11-9-2008 21:00:47

Tja, als je spectaculair gaat afvallen, zal er meer werk zijn aan je kleed, om het aan te passen.
En als je meer dan 2 maten afvalt, denk ik dat de maat van je kleed niet meer goed is.
2 maten valt nog aan te passen, maar meer is moeilijker denk ik.
Er wordt inderdaad gezegd dat het beter is om je gewicht stabiel te houden, eenmaal je kleed besteld is.

isabelle
5-6-2009
 Meld misbruik11-9-2008 21:12:31

Elaba

Ik heb mijn kleed ook al een maand of 2 geleden gekozen en ik was ook van plan om nog redelijk wat te vermageren. Nu heeft die vrouw van de kleerwinkel mijn stof van mijn kleed al besteld en in januari moet ik mijn maten nog eens laten nemen. Dan wordt het pas gemaakt..

Groetjes
www.isabellecarlo5juni2009.bruiloftsite.nl

Caroline
23-5-2009
 Meld misbruik11-9-2008 21:29:21

Hey,

We trouwen op 23 mei 2009 en ik had ook graag nog een aantal kilootjes verloren (bij voorkeur toch nog een 8-tal).
Nu ben ik dit weekend wel mijn trouwjurk gaan kiezen bij Le Chapeau.
De jurk is besteld, maar er is nog geen maat doorgegeven. Op 29 November moet ik terug gaan om mijn maten te laten nemen en dan wordt ook de maat doorgegeven. Zelfs na november zou het nog niet zo een probleem zijn moest ik nog wat vermageren. De verkoopster zei dat ze zonder problemen 1 maat, en heel vaak zelfs 2 maten kunnen innemen.

Veel succes met je zoektocht!

Groetjes,

Caroline

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik11-9-2008 21:30:56

Oef... toch misschien een beetje hoop :o)

Groetjes,

Laura
http://laura-bert.bruiloftsite.nl
18 juli 2009

Vicky
3-10-2008
 Meld misbruik12-9-2008 10:01:02

Hoi Laura,

Ik heb mijn kleed gekocht in februari en dan zijn ook mijn maten genomen. Ik heb toen wel tegen de verkoopster gezegd dat ik nog een aantal kilo's wou afvallen. Ik ben in totaal 7 kilo afgevallen en moest maandag gaan voor mijn 1e pasbeurt. Het is gewoon prachtig !!! Dus je mag gerust nog afvallen hoor. Eenmaal je je pasbeurt hebt gehad dan zou je ongeveer op gewicht moeten blijven, maar zolang dit niet geweest is kan het geen kwaad hoor.

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik12-9-2008 15:01:36

Hey Laura,

Ik trouw morgen, en ik ben tussen mijn eerste en tweede pasbeurt 8 kg afgevallen.
Ze waren niet zo tevreden (omdat er dus nog een derde pasbeurt moest komen), maar ze hebben het toch aangepast.
Het is dus geen probleem, hoor!

Groetjes,
Karen
13/09/2008

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik12-9-2008 16:27:42

Hey,
Als je echt nog wil afvallen voor je grote dag zou ik dat wel doorgeven als je een kleed gaat bestellen, dan kunnen ze eventueel een maat kleiner bestellen en dan heb je geen problemen met het feit dat er nog heel veel aan moet veranderen.
Groetjes
www.joost-mandy.bruiloftsite.nl

Karlien

Meld misbruik14-9-2008 10:25:38

Hey Laura,

Mooie dag om op te trouwen! :-)
Wel leuk, nu kan ik af en toe eens op jullie site gaan kijken hoe lang wij nog moeten wachten!
Ik zag dat het bij jullie om 10u gebeurt, bij ons ook. Tot nu toe zijn we de enige in de gemeente die zo vroeg trouwen. Bij het aangeven heb ik stiekem meegekeken in het boek en blijkbaar trouwen de meeste koppels veel later. Maar ja, hoe vroeger je begint, hoe meer dag je hebt om van te genieten hè!

Ik heb mijn pasbeurt nog niet vastgelegd, eigenlijk om hetzelfde probleem als bij jou. Ik wil ook nog een paar kilo's kwijtgeraken. Dat kleed kunnen ze bij de eerste pasbeurt wel aanpassen, daar heb ik geen schrik voor, maar ik denk wel dat sommige kleedjes beter of minder goed staan met een maatje minder.
Heb jij lang moeten wachten tussen het maken van de afspraak en de afspraak zelf? Want als dat zo was, kan ik waarschijnlijk ook best niet meer te lang wachten.
S
ucces en veel plezier bij het passen!

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik14-9-2008 11:05:44

Karlien,

Bedankt voor je antwoord! Ik zou niet te lang wachten om een afspraak te maken aangezien de meeste trouwbeurzen eraan komen en de agenda's vol geraken... Veel plezier alleszins!

Groetjes,

Laura xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...