Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze mooiste dag... 06/09/08

11-9-2008 20:44:39
Hallo allemaal!

Ook mijn grote dag is achter de rug en het was FANTASTISCH! Ik heb er echt geen woorden voor. Trouwen is TOF !

Ik heb, nu enkele dagen na onze trouw, nog altijd een supergevoel, het kriebelt, ik ben superverliefd, we zijn samen bijna altijd herinneringen aan het ophalen. Stilletjesaan komen van hier en daar ook wat foto's binnen en dat is echt heel fijn.

Maar ik zal eens vertellen hoe m'n dag juist gegaan is hé.

De dag zelf zijn we om kwart na 6 opgestaan. Ik moest om 7 u bij de kapper zijn en mijne schat moest om half acht bij de kapper zijn. Ik ben trouwens nog helemaal terug naar huis kunnen rijden omdat ik de bloem voor in mijn haar vergeten was. Hihi, ik had toen wel zenuwen. Bij de kapper hebben we me dan wel wat kunnen doen relaxen. Om 9u was ik geschminkt en was mijn haar prachtig opgestoken.
Dan naar huis en daar stonden onze twee fotografen al te wachten. Thuis had ik eigenlijk nog tijd genoeg om rustig iets te eten en te drinken. Rond 10 u waren ons mama en onze papa er eindelijk. Ons mama heeft mijn dan helpen aankleden en dat ging ook heel vlotjes. Om half elf kwamen de eerste mensen van de suite aan en iets daarna... de bel.
The moment supreme!
Ik trok de deur open en daar stond hij, de mooiste man ter wereld. Mijne schat had een prachtig kostuum aan, het paste perfect bij mijn kleed. Hij had zelfs een das aan! (Ik zie graag een das maar hij had blijven volhouden dan hij er toch maar geen genomen had).
Samen hebben we dan nog een glaasje gedronken en dan zijn we met z'n allen naar het gemeentehuis van Olen vertrokken. Onze ouders en broers in onze VW-samba-bus en wij in de cabrio die we van Peugeot gekregen hadden voor het weekend.
Aan het gemeentehuis stonden nog wat familieleden en vrienden te wachten, ook mijn grootmoeder, die heel wat traantjes gelaten heeft toen ze me zag! Echt schattig!
Ik dacht dat het gemeentehuis een zakelijk intermezzo van onze dag ging zijn, maar onze burgemeester heeft er echt wel iets van gemaakt. Ik kreeg er echt kippenvel van.
Daarna naar de kerk, ook echt van genoten. Een collega van Kris kwam live muziek brengen en dat was echt prachtig. Enkele vrienden en familieleden kwamen iets voorlezen en dat was echt heel tof, dat maakte het echt heel persoonlijk.
Nadien zijn we foto's gaan nemen aan het sas in Olen, echt heel plezant. Om half 6 begon de receptie in Feestzaal de Maekelhoeve. Lekkere champagne, heel lekkere hapjes. De gasten werden binnengeroepen aan de hand van een liedje met dieren, elke tafel had een dier en we hadden de gasten een kaartje gegeven. Dat was echt wel lachen. Toen wij binnenkwamen speelden ze de conemara en dat was echt super! Echt kippenvelmoment!
Superlekker eten, echt waar, chapeau voor Feestzaal de Maekelhoeve. Om 9 u kwamen dan de andere gasten en deden we de conemara nog eens over! Daarna hebben we de bruidstaart aangesneden en werd het schitterende dessertenbuffet (met 65 verschillende desserten) geopend. Ongeloofelijk. Spijtig dat ik niet zoveel honger had!
Als openingsdans hadden we My Song van Ewan McGregor en Allessandro S, de versie van Moulin Rouge.
Het dansfeest kwam al snel op gang en ik heb de ganse avond/nacht gedanst. Om 6 u zijn we naar huis gegaan, moe maar tevreden.

Zondagnamiddag zijn we dan voor een mini-huwelijksreisje naar Parijs gegaan, de echte huwelijksreis (rondtrekken in de VS) zal pas voor half december zijn. Parijs was, hoe kan het ook anders, zalig. Zonnen op het gras aan de eiffeltoren, wandelen langs de Seine, romantisch en verliefd doen op de trappen van de Sacre Coeur.

Mijn besluit:

TROUWEN IS TOF!!!

Al enkele foto's te bewonderen op: http://www.facebook.com/album.php?aid=2007389&id=11...

Voor de geïnteresseerd, hou de link zeker in het oog, de volgende dagen zullen er zeker wat fotootjes bijkomen.

Dikke kus,

Mevrouw COOLS

Kathleen
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1223

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik11-9-2008 21:25:33

Hoi Katleen,

Ik kan helaas de foto's niet zien tenzij ik me registreer. Jammer!!

Ann
25/10/2008

kim
13-9-2008
 Meld misbruik12-9-2008 10:08:40

Ik heb ook een facebook pagina, dus heb je toestemming gevraagd om mij toe te voegen. Want nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar je foto's hoor!!

roggen
26-7-2008
 Meld misbruik12-9-2008 12:21:58

Hoi,

Was je kleedje van Linea Rafaelli?
Denk dat ik hetzelfde had, enkel had ik een andere kleur.

Groetjes
Els Peeters
48 dagen getrouwd

Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik12-9-2008 13:35:48

Ja, m'n kleedje was van Linea Raffaelli. Mijn kleedje had de kleur framboise, maar was ook verkrijgbaar in wit.

Eline

Meld misbruik15-9-2008 22:42:27

Leuke foto's... even vraagje.. waar hebben ze die hartjes gehaald waar jullie in het midden van dansten?

groetjes, eigenlijk wel dringend want ik trouw zaterdag!

Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik16-9-2008 12:39:38

Beste Eline,

We hebben de papieren hartjes bij de AVA in Geel gekocht.

Eline

Meld misbruik16-9-2008 16:03:32

ahh dank je wel.. ik ging nog naar ava gaan, maar nu weet ik heel zeker dat ze ze daar hebben ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...