Terug naar overzicht
Tictacphoto.com is gebruiksvriendelijk en goeie kwaliteit.
Ik maak ze altijd met de software van fotobuch.deZowel voor pc als voor mac.
Een hele tijd geleden eens bij pixbook besteld en was niet onder de indruk van de printkwaliteit.Bovendien is het niet mogelijk om foto's te spreiden over twee pagina's.http://www.paly.be
Een heel mooi resultaat heb je via albumprinter.com (of .be - ben niet meer zeker)groetjes,Kristien
Hallo,Ik maak mijn boeken met software van HEMA. Ik ben er heel tevreden over! Je hebt een heel mooie kaft en je kunt kiezen uit verschillende formaten. De kwaliteit van de foto's is ook zeer goed. Je kunt ook heel veel doen met de foto's: als achtergrond gebruiken, verschillende effecten toevoegen, verschillende vormaen maken,... Ik ben er heel tevreden over. De prijs is wel wat duurder dan de andere programma's heb ik al gehoord.Veel succes!
hallo,je kan ook de software gebruiken van extrafilm.be of elkacolor.be. Zijn ook wat duurder in prijs, maar wel een goede kwaliteit (zeker elka color).Groetjes
Ik ben een grote fan van albumprinter.com (of .nl, ben hier ook niet zeker van)Heel veel mogelijkheden en intuïtieve software.