Terug naar overzicht
Hey,Wat erg voor je! Eigenlijk had je eerst eens op dit forum moeten informeren naar het Bruidsparadijs.... Niemand is daar tevreden over.. Het had je veel moeite kunnen besparen.Hopelijk komt het nog goed!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 34 dagen getrouwd
Ook ik had hoge verwachtingen van het bruidsparadijs dus ik ging er in augustus eens kijken, dat is me ook vreselijk tegengevallen. De 2 dames die er werkte zaten liever achter de bureau dan ons rond te leiden, we hadden nu wel geen afspraak maar er was niemand anders buiten ik en mijn vriend. Uiteindelijk botsen we op een man en heeft hij ons de rondleiding gegeven. wij mochten wel naar de wagens gaan kijken, geen enkel probleem maar inderdaad aan elke wagen was wel iets niet in orde. Kleine dingen maar het zijn juist die dingen waar je je aan gaat ergeren op je grote dag.Gelukkig is mijn grote dag nog ver weg en hoop ik dat voor jou je grote dag alles wordt waar je van droomde.
ik had veel negatieve dingen gehoord over het bruidshuis hier op de bredabaanwij zijn naar het bruidsparadijs gegaan omdat ik zeker was dat mijn droomjurk daar hing en omdat we alles daar onder een dak haddenhad toch vee goede comment gehoord van verschillende bruidjes die ik ken dus waagden we het eropik hoop zo hard dat alles in orde komt :(
Wil toch even zeggen dat er bruidjes zijn die wèl tevreden zijn over het Bruidsparadijs. Over de auto's kan ik me niet uitspreken, dat hebben we daar niet genomen maar bij mijn kleed zijn we steeds iedere keer héél vriendelijk ontvangen geweest. Ze namen echt de tijd voor ons en alles was perfect in orde. Ik heb véél complimentjes gekregen over mijn kleed. Nee, ik ben wel zéér tevreden over het Bruidsparadijs en ben vast niet de enigste. Kan wel geloven dat je ene beetje geluk moet hebben met wie je hebt als verkoopster,maar geeft toe: in elke winkel is er wel iets, niet? Dus Stephanie; kop op; alles komt wel in orde!JokeReeds 63 dagen gehuwd