TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
4-7-2009
|
12-9-2008 8:29:59
Hey Franca, ben daar vorig jaar op een trouwfeest geweest en het was erg geslaagd. Eten was goed, zaal erg mooi, service was goed... Het enige nadeel is dat er buiten geen tuin enz is. Voor de rest is het wel de moeite. Als het slecht weer is dan is dat toch niet erg. Men kan gaan roken aan de zijkant buiten. De prijs-kwaliteit valt mee, vind ik. Als je een mailtje stuurt, dan krijg je een uitgebreide standaardofferte toegestuurd met verschillende formules. Nog veel succes! Groetjes.
|
|
Els
|
12-9-2008 12:10:50
Hoi!
Wij trouwen er 25 oktober dit jaar, het begint er tussen opaan te gaan!!! brr... ;-)
Er is inderdaad geen tuin buiten en het ligt op een industrieterein. Dus als je echt in het zomerseizoen trouwt, is buiten niks te beleven. Maar voor ons in oktober ligt dat dus anders he...
Ze hebben heel wat mogelijkheden en staan open voor al je ideeën. Als je voor een infogesprek gaat, krijg je een dvd mee, zo zie je hoe het er aantoe gaat 'in het echt'.
Veel succes ermee!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Annelies
10-8-2007
|
12-9-2008 14:02:41
Ben er al een paar keer naar een feest moeten gaan en het viel telkens heel erg tegen. eten was flauw van smaak en koud, zéér slechte bediening ook.
|
|
Tine
7-7-2008
|
13-9-2008 16:34:46
Hello, wij zijn er deze zomer getrouwd en hadden een meer dan geslaagd feest! De zaal was mooi, het eten zeer lekker en de dj zorgde ervoor dat de dansvloer de hele avond vol stond, ook de bediening was dik in orde. We hebben nadien ook enkel positieve reacties gekregen! De receptie hebben wij op het terras gegeven en dat viel ook heel goed mee!
Nog veel succes ermee! Groetjes, Tine
|
|
Kim
2-8-2008
|
15-9-2008 12:33:37
hoi, Wij hebben er ook al eens een feest gehad en ik moet eerlijk zeggen dat dit toch ook wel tegenviel. Daarom dat wij voor ons trouwfeest hier ook absoluut niet wilden gaan. Bediening slecht en het eten inderdaad flauw en weinig origineel. Ik zou er niet gaan, de zaal deed ook erg ongezellig aan. Je denkt wel van wauw... maar met 100 mensen is die zaal niet gevuld en niet tof. Groetjes Kim
|
|
franca
16-8-2009
|
15-9-2008 18:34:48
Hallo Kim, en Tine,
Kunnen jullie mij vertellen wat jullie daar gegeten hebben, weet echt niet wat doen, ben zo weg van die zaal
|
|
Vera
22-8-2009
|
15-9-2008 19:56:15
Ik ben hier ook al een paar keer naar een feest geweest, maar geen trouwfeest. Het eten was lekker, maar inderdaad weinig origineel. Ik ben ongeveer 3 weken geleden informatie gaan vragen over een eventueel feest. De zaakvoerder was vriendelijk en zou mij mailen met een voorstel, maar heb nog steeds niets van hem gehoord. Dat heeft op zich niet zoveel te maken met jouw vraag, maar dat vind ik toch vrij onbeleefd.
|
|
Luana
17-5-2014
|
19-9-2008 18:44:55
heyla.
mijn schoonzus is getrouwd in WPC the Loft en achteraan stond er een grote duer open voor de rokers. dus is er wel de mogelijkheid om even frisse lucht te pakken :) zelf trouw ik in de abdijhoeve in kelechterhoef en dit is een practige zaal met een romantishe toets :) en buiten een mooi terras!!!
groetjessss
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|