Terug naar overzicht
Hey,Fede di oro verkoopt enkel zelf hun ringen, je kan die niet bij een andere juwelier verkrijgen. Er zijn wel verschillende ophaalpunten, maar daar je kan ze niet bestellen. Je maakt ook best een afspraak met hen alvorens tot in izegem te rijden. Zo ben je zeker dat ze tijd voor je hebben.Wij waren er alleszins heel tevreden van.Groetjes
hey astrid,je moet ze gaan kiezen in izegem bij hun zelf. aalst is idd enkel een afhaalpunt.ik kocht mijn ringen daar ook en ze brengen de ringen aan huis als je dat wil. je moet dus maar 1 keer naar ginder rijdensucces
HeyWou er alleen nog aan toevoegen dat het echt de moeite is om eens tot daar te gaan. Heel mooie collectie en heel vriendelijke mensen. Wij zijn zelf van Antwerpen en zijn ook tot daar gereden. Groetjes
Hoi Astrid,je kan de ringen enkel kopen in Izegem, daarom vallen de prijzen ook zo goed mee (omdat andere juweliers/tussenpersonen er niet nog eens winst op moeten maken). Wij zijn er vrijdag geweest (hadden al heel veel positieve reacties gehoord en hebben toen meteen een afspraak gemaakt) en het was echt geweldig: we hebben meer dan 300 ringen gezien, gepast, vergeleken,... echt héél veel keuze en je kan elk ontwerp nog aanpassen! De mensen zijn supervriendelijk en nemen echt de tijd, en de prijzen vallen supergoed mee! Ik ben zo blij, want we hadden al een vijftal juweliers bezocht waar ik telkens wel min of meer mijn goesting vond, maar nooit helemaal! We mogen onze ringen in maart gaan halen en dan gaan ze ook nog (gratis) mijn verlovingsring rodiëren.Echt, ik kan er geen slecht woord over zeggen, ga zeker eens kijken!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
bedankt voor de reacties allemaal!astrid