Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

12-9-2008 22:12:49
Hallo

Wij zijn nu aan het uitkijken naar trouwringen, en hebben iets moois gezien van Aurodesign. Zou er op de trouwbeurs korting worden gegeven? Er hier in de buurt namelijk een juwelier die deze maand ook korting geeft door uitverkoop. Ik zou dus graag weten of het de moeite is om te wachten tot de trouwbeurs?

Cindy
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 497

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik13-9-2008 12:17:17

dag cindy, ben jij ook niet uit w-vl? of heb ik een andere cindy voor?

indien ja, ben je bij de kortrijkse goudcentrale langsgeweest? hij zit ook zeer interessant met z'n prijzen, heeft ook aurodesign...

wij zijn er vrijblijvend al es langsgeweest maar hebben nog niet gekocht (keuze staat wel al zo goed als vast)

we gaan begin oktober naar de beurs in antwerpen en daarna ook nog naar de beurs in brugge

ik denk dat we eerst op de beurs een kijkje nemen, indien de prijzen er beter zijn, bestellen we ze waarschijnlijk ook dan ...

groetjes vanessa

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik13-9-2008 14:03:05

wij hadden vorig jaar op de trouwbeurs in wieze geen korting gezien voor ringen. Wij zijn in Aalst geweest rond de braderij-tijd, dan gaven de juweliers 10% korting

cindy
6-9-2008
 Meld misbruik14-9-2008 9:28:33

Halo Cindy,
onze trouwringen zijn ook van Auro Designe.
Wij hebben ook nergens direct grote kortingen gekregen behalve de 10% dat je van de juwelier krijgt en 5 jaar dat we ze mogen binnen doen om op te poetsen.Ik vrees dat dat laatste wel met gegronde reden is ik ben 1 week getrouwd en mijn ring is hier en daar al wat geschonden en tis niet dat ik er erge dingen mee doe.
Kwil maar zeggen het zijn prachtige ringen maar denkt er aan als je er iets speciaal mee moet doen tis zo jammer.Alvast veel geluk nog en geniet er met volle teugen van.
Groetjes Cindy al 1 volle week gelukkig getrouwd.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik14-9-2008 17:38:22

hei,

Wij hebben ook ringen van aurodesign, van titanium en geel goud.
Op de trouwbeurs in hasselt hadden wij een kaartje meegekregen voor 20% korting. Daar hebben wij gretig gebruik van gemaakt.
Ik weet niet of dit overal is, maar het was mooi meegenomen.
Ik geloof dat we na de trouwbeurs nog 2 maanden de tijd hadden om die bon te gebruiken voor ringen, dus je moest ze zeker niet op de trouwbeurs kopen.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

nele
17-7-2010
 Meld misbruik15-9-2008 11:59:40

beste Cindy,

Wij hebben er ook van aurodesign. Wij hebben deze bij Perle d'amour besteld en in de winkel koste die 1400 euro voor beide. Daar moesten we maar 200 euro betalen.

Ze komen ook naar je thuis en je kan ook naar daar gaan.

Allez het is maar een suggestie.

Liefs

Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...