Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Blauwe trouwjurk ???

13-9-2008 14:43:55
Dag Bruidjes
op 1 novemebr ga ik voor de eerste keer opzoek naar een trouwjurk. Maar ik wil een Blauwe jurk. Weten jullie waar ik dit kan vinden en of het voor te huren is? of waar ik zo'n blauwe jurk Kan vinden?

Alvast bedankt

Kay
http://guyenkay.bruiloftsite.nl

Kay
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 637

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik13-9-2008 15:24:13

Kay

1 november is een feestdag. Waar kan jij dan terecht? Lijkt me wel leuk, winkelen op een feestdag.
Groetjes
Kim

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik13-9-2008 15:25:49

Kim jij bent toch zo sarcastische he!!!
Ooit gehoort van opendeurdag???

natalie
14-8-2009
 Meld misbruik13-9-2008 15:59:31

Hallo,

Ik ben gisteren al eens gaan piepen voor een trouwjurk. ALs je gaat kijken tussen de gekleurde kleedjes vind je echt heel veel verschillende kleurtjes terug. Ik denk dat het geen probleem gaat worden voor een blauwe jurk te vinden. Meestal hangen de gekleurde kleedjes bij de suite-afdeling. Rembo heeft nu in zijn nieuwe collectie een heel fel blauw kleedje...

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik13-9-2008 16:19:44

Kay, ook toch niet zo beleefd om Kim zo af te blaffen hé...ze was helemaal niet sarcastisch maar gewoon geïnteresseerd waar je die dag terecht kan om de zoektocht naar een trouwkleed verder te zetten (omdat de meesten dan inderdaad een dagje verlof hebben) en jij antwoord niet eens op haar vraag... Pfff, wat voor een bridezilla ben jij!

evy
1-3-2009
 Meld misbruik13-9-2008 20:24:10

Ik weet niet vanwaar je bent, maar in Turkse bruidswinkels hebben ze dikwijls gekleurde kleedjes.
In heusden Zolder heb je Aselin, ook open op zondag ;-)

Groetjes

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik13-9-2008 21:38:34

Bij Linea zat er dit jaar een blauwe rok, zelfs 2, in de collectie. Maar je zoekt iets volledigs blauw? In de suitekleren kan je ook zeker iets vinden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...