Terug naar overzicht
Kay1 november is een feestdag. Waar kan jij dan terecht? Lijkt me wel leuk, winkelen op een feestdag.GroetjesKim
Kim jij bent toch zo sarcastische he!!!Ooit gehoort van opendeurdag???
Hallo,Ik ben gisteren al eens gaan piepen voor een trouwjurk. ALs je gaat kijken tussen de gekleurde kleedjes vind je echt heel veel verschillende kleurtjes terug. Ik denk dat het geen probleem gaat worden voor een blauwe jurk te vinden. Meestal hangen de gekleurde kleedjes bij de suite-afdeling. Rembo heeft nu in zijn nieuwe collectie een heel fel blauw kleedje...
Kay, ook toch niet zo beleefd om Kim zo af te blaffen hé...ze was helemaal niet sarcastisch maar gewoon geïnteresseerd waar je die dag terecht kan om de zoektocht naar een trouwkleed verder te zetten (omdat de meesten dan inderdaad een dagje verlof hebben) en jij antwoord niet eens op haar vraag... Pfff, wat voor een bridezilla ben jij!
Ik weet niet vanwaar je bent, maar in Turkse bruidswinkels hebben ze dikwijls gekleurde kleedjes. In heusden Zolder heb je Aselin, ook open op zondag ;-)Groetjes
Bij Linea zat er dit jaar een blauwe rok, zelfs 2, in de collectie. Maar je zoekt iets volledigs blauw? In de suitekleren kan je ook zeker iets vinden.