Terug naar overzicht
Bij Mode Show in Geraardsbergen staan er op hun website reeds de nieuwe modellen van 2009. In de collectie van Linea Raffaelli is er een model dat mogelijks aan je verwachtingen voldoet. Best toch eerst even bellen of dit model reeds binnen is. Die mensen ontvangen je immers altijd heel prima, en het zou teleurstellend kunnen zijn mocht dit model nog niet binnen zijn en je toch de verplaatsing maakte.www.modeshow.be (Geraardsbergen)
Ik ben eens kleedjes gaan passen bij Bruidshuis Ellen in Oostburg (Nederland) en daar hing er zo een in de etalage.Groetjes,DAphne
ik laat mijn kleedje maken bij tapa in oosteeklo(tussen gent en zezate)daar laat je dus alles naar wens doen en is heel schappelijk van prijs.
Hi Els, naamgenoot :-)Ik ben zopas mijn trouwkleed gaan halen bij Linx fashion in Leuven, en daar lagen de catalogi met de nieuwe collectie van Linea Raffaeli. Ze hebben daar een prachtig kleed dat vooraan tot boven de knie is en achteraan een sleep. By the way, ik was zeer tevreden bij LinxGroetjes en nog veel succes!!Els 27/09/08
Hey!In de nieuwe collectie van Ian Stuart zit er ook zo een kleedje!Veel succesLieselot77 dagen getrouwd