Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"rent a priest" in het buitenland?

13-9-2008 22:44:56
Hallo;
"rent a priest" bestaat dit in het buitenland?
Wij willen namelijk voor de kerk trouwen in het buitenland,maar moet dit in de kerk zelf?
We willen graag een kleine cermonie op een mooie locatie.

petra
30-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 777

lies
5-7-2008
 Meld misbruik13-9-2008 23:05:12

hey,

wij hebben een ceremonie gedaan met wim van de goede herder. Dat was dus niet in een kerk. Heb vernomen dat hij al een paar keer een ceremonie in frankrijk verzorgd heeft. t zal een beetje van de afstand afhangen denk k...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-9-2008 9:06:41

wij zijn getrouwd op bali. met een priester van daar.
meestal kan je in de hotels (op verre bestemmingen) dit laten organiseren.

wij zijn getrouwd aan de ayung river in de jungle. dit was adembenemend mooi.

we hebben ook al een paar trouwers aan het strand of in een hotel gezien. vaak is dit wel niet zo bijzonder, aangezien er dan veel mensen op staan te kijken en het intieme dan wat weg is

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...