Terug naar overzicht
Ik heb van die grote lekstokken (hart - rond - spiraal) en daar heb ik een zakje gehangen met daarin doosje smarties, rijstpopje en een snoepbeertjeGrote harde lekstok: AxionRijstpopje: AxionSnoepbeertje: Axion (staat onder die lekstokken)Zakjes + lint: ava
Hoi,ik had de bekers van ikea gekocht. Die volgestoken met snoepjes in een papiertje en een lolly. Dan een folie errond en een strikje in de ons themakleur rond. De bekers kosten 1,5 euro per zes. Een foto kan je terugvinden bij de foto's van ons huwelijk:www.davidenilka.be (je moet op de foto klikken om de rest van de foto's te zien)GroetjesIlka
wij hebben plasieken ballen opgevuld met feloranje en felgroene smartiesen hierbij een magneetje(hondje) gestokenalles bij ava gaan halen denk dat we aan ongeveer €2 per kindje zitten
ik heb stempeldoosjes (€1,00) gekocht (in de grote speelgoedwinkels bij de uitdeelstand voor feestjes) en daarbij een grote lekstok (hartvorm)
Hallo,Ik heb dit al dikwijls gelezen op het forum, maar bij ons is het eigenlijk niet de gewoonte om iets te voorzien voor de kindjes. Bovendien zijn er bijna geen kleine kinderen in onze familie en de enkele die er zijn, of van vrienden, komen hoogstwaarschijnlijk niet naar de mis. Ik twijfel er dan ook sterk aan om iets te voorzien.Groetjes
bij ons zal het een bellenblazertje, mini windmolentje en een balletje gevuld met smarties of van die hart-suikerboontjes (daar zijn we nog niet uit) zijn.Die balletjes komen van bij Avaen die bellenblazertjes en windmolentjes van mijn vroegere vakantiejob aan zee.Alles samen zullen wij ook aan zo'n 2€ per kindje zitten denk ik.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Wij geven ook niets. Vind het maar een rare gewoonte. Kinderen staan al zoveel in de aandacht, nu is het eens onze toer.Groetjes, Laura
Ik vind de reactie van Laura hieronder wel iets hebben. Het klinkt grof maar het is wel zo. Het is jouw dag en niet die van die bengels. Die hebben hun eigen momenten. Als alternatief kan je bellenblaasjes voorzien. Dit maakt weer mooie foto's van jullie!