Terug naar overzicht
Heb je bruidskindjes???Mijn zoontje heeft de ring van papa in de koffer van een mini-oltimer auto zitten en mijn dochtertje heeft mijn ring aan een lint hangen, vastgemaakt aan het mandje dat ik droeg op mijn eerste communie.
Laten aanvliegen door een witte uil ?Heb dit onlangs op tv gezien en dit was subliem :)
Onze metekindjes gaan de ringen aan een lint rond j-hun hals hangen en gaan die dan elk op hun beurt naar voor brengen.Groetjes,Daphne
een beetje traditioneel, maar ik vind kussentjes nog steeds het mooisthier kan je gepersonaliseerde kussentjes bestellen denk ik:www.aura-online.be/trouwring_kussentjes.php
Wij laten waarschijnlijk in een rode ballon in de vorm van een hartje steken en prikken deze dan kapot met een veiligheidsspeld.GroetjesLiesbeth
* Onze ringen dus he :)XxxxX
Dag Liebethdank voor uw idee.ik had dit ook eerst in mijn gedachten. maar mijn bruidskindje is nogal een kapoen - lees prutserke - stel u voor dat hij de ballon laat vliegen ....groetjes
HOieen late reactie maar allee :-)ons bruidskindje had hetzelfde boeketje als mij, en de ringen hingen daaraan. In de kerk bracht ze dat dan en dan knipten we de lintjes over. Was mooi, veel complimenten over gehad. Als je wilt, mail ik een foto door.Groetjes en nog veel succes.Tine, reeds 50 dagen getrouwd :)