Terug naar overzicht
HeyDat zal wel loslopen hoor!Ik ben nu ondertussen een dikke week gehuwd maar had ook van die momenten dat alles even op me afkwam.Dan moet je gewoon even, al is het maar een paar uurtjes , iets helemaal anders gaan doen. Of een rondje gaan joggen of een stevige wandeling.Het belangrijkste is dat je je hoofd niet gek maakt. En er is ook nog altijd de man he, misschien als het echt veel is dat jullie de taken kunnen opsplitsen he!groetjes
Hey,Ik had ook het gevoel dat ik tijd tekort kwam, zo'n 3 weken voor de bruiloft. Zoals Vicky zegt: even iets helemaal anders doen! Zo kom je een beetje tot rust.Wat ik het eerste zou aanpakken zijn die misboekjes. Als je die moet laten drukken dan kan dat langer duren dan een week. Als je dat al in orde brengt hoef je daar ook geen rekening meer mee te houden.Al de rest zoals geschenkjes enz kan je de laatste week nog gaan halen. Je definitieve aantallen kan je ook pas in de laatste week doorgeven. Dat zal allemaal wel loslopen, gewoon 1 ding tegelijk doen en blijven ademen! :-)Veel succes,xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 37 dagen getrouwd