Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat een drukte, tijd tekort

14-9-2008 15:36:17
hey hey,
ik heb nog is een paar minuutjes tijd gevonden om hier wat rond te hangen.
er zijn 2 collegas weg gevallen waardoor ik lange dagen heb en dus enorm weinig tijd heb, en das zeker niet makkelijk met 2 kleine kindjes en al die voorbereidingen.
met nog 26dagen op de teller moeten we het volgende allemaal nog doen.
-moet vrijdag terug om het passen van mijn kleedje.
-mijn ventje moet ook nog voor zijn kleren.
-afspraak maken met de zaal om het juiste aan tal personen en alles te bespreken.
-nog een afspraak bij de traiteur.
-afspraak bij het vervoer om de route en zo nog is door te nemen.
-de ceremoniemeester.
-ringen op halen.
-geschenkje voor de getuige.
-nog gaan om enveloppedoos en knuffel of zo voor de ringen aan te hangen.
-misboekjes nog laten drukken en ook menukaartjes nog.
-waarschijnlijk nog wel een paar dinge die ik vergeet.
zou dit allemaal nog wel lukken?
ik word stillaan een beetje gek.
groetjes,
debbie

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 406

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik14-9-2008 16:35:30

Hey

Dat zal wel loslopen hoor!
Ik ben nu ondertussen een dikke week gehuwd maar had ook van die momenten dat alles even op me afkwam.
Dan moet je gewoon even, al is het maar een paar uurtjes , iets helemaal anders gaan doen. Of een rondje gaan joggen of een stevige wandeling.Het belangrijkste is dat je je hoofd niet gek maakt. En er is ook nog altijd de man he, misschien als het echt veel is dat jullie de taken kunnen opsplitsen he!
groetjes

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik15-9-2008 16:10:18

Hey,

Ik had ook het gevoel dat ik tijd tekort kwam, zo'n 3 weken voor de bruiloft. Zoals Vicky zegt: even iets helemaal anders doen! Zo kom je een beetje tot rust.
Wat ik het eerste zou aanpakken zijn die misboekjes. Als je die moet laten drukken dan kan dat langer duren dan een week. Als je dat al in orde brengt hoef je daar ook geen rekening meer mee te houden.
Al de rest zoals geschenkjes enz kan je de laatste week nog gaan halen. Je definitieve aantallen kan je ook pas in de laatste week doorgeven.
Dat zal allemaal wel loslopen, gewoon 1 ding tegelijk doen en blijven ademen! :-)

Veel succes,
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 37 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...