Terug naar overzicht
Hey Sofie,je zal nog eventjes geduld moeten hebben, want ik heb pas een afspraak op 27 september. 'k Ben enorm nieuwsgierig en 'k hoop dat het meevalt. Viavia heb ik al een prijs vernomen van 1700 euro voor een PRACHTIG kleed in zijde die ik op foto heb gezien. Dus dat valt (vind ik persoonlijk) echt heel goed mee.Het vervolg kan je over een tweetal weken lezen ;-)Groetjes!
Hey Sofie,gisteren ben ik dus bij Ann Huybens geweest. Ik had een verkeerd beeld van haar concept. Ik dacht dat je bij haar je eigen idee kon laten uitwerken maar dat is dus niet zo. Ze heeft een winkel waar al haar modellen hangen en ik heb gisteren al verschillende dingen kunnen passen. Ik ben persoonlijk wel enthousiast over deze ontwerpster. De kans is groot dat ik bij haar mijn trouwkleed kies. Maar ik ga toch nog op zoek gaan naar andere ontwerpsters om nog wat te vergelijken. De prijs vind ik wel meevallen. Er zitten uiteraard ook duurdere stukken tussen, maar voor 1600 euro kan je al een prachtig kleed kiezen.Ga je ook eens een afspraak maken?Groetjes,Ellen
ik denk het niet. 1600 euro is al ferm boven mijn budget. Dus ik zal goedkoper moeten zoeken.Toch superbedankt voor alle informatie!