Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer in Hasselt centrum?

14-9-2008 16:24:27
Hallo allemaal,
mijn vriend en ik trouwen op 20 december, tijdens het laatste weekend voor kerstmis dus. We trouwen in het centrum van Hasselt en we vrezen een beetje voor parkeerproblemen door de grote (shopping)drukte. Heeft er iemand een origineel idee hoe we dit kunnen oplossen? Een bus huren valt helaas een beetje buiten ons budget. Alle andere ideeën zijn meer dan welkom!

Liesbet
31-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 460

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik14-9-2008 16:56:25

Dag Liesbeth,

Ik vrees een beetje dat het moeilijk ligt ja.
In Hasselt trouwen veel koppels op dezelfde dag, dus is er veel verkeer. Zeker het weekend voor kerst.
Een bus huren is een optie... maar duur.
Eventueel kijken of je mensen vindt die jullie willen rijden, en dat dan iemand belt als alles bijna gedaan is, en jullie dan komt oppikken. Lijkt me nog niet zo een slecht idee.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik14-9-2008 18:18:00

Hallo,

je kan bij de gemeente hasselt ook vragen een paar parkeerplaatsen voor te behouden voor jullie. bovendien meen ik dat trouwers in hasselt hunt auto's ook op dat plein voor het stadhous mogen zetten op een rijtje, dan doen ze die paaltjes weg. Zo kan je het misschien oplossen?

Nathalie
27/06/2009

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik15-9-2008 18:50:23

Hoi hoi

een ideetje typisch Hasselts...
Bel de lijn en vraag of er geen regeling voor jullie kan getroffen worden dat er een pendelbusje jullie en jullie familie tot dicht bij t gemeentehuis of kerk brengt??? Ik weet niet of ze hier geld voor vragen maar t zou wel origineel zijn van voor op het busje in plaats van pendelbus bv Trouw en jullie namen?? Je kan het eens vragen he

Groetjes El

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik6-11-2008 10:10:02

Die Lijnbus vind ik wel 'n schitterend idee! :-)
Wij zijn in september getrouwd en er was die dag ook om het kwartier een huwelijk in het stadhuis. Die dag mag je parkeerkaarten aanvragen (er zal wel 'n maximum opstaan) en dan kan je dus, gedurende de tijd van je trouw, parkeren aan het stadhuis.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...