Terug naar overzicht
Dag Liesbeth,Ik vrees een beetje dat het moeilijk ligt ja.In Hasselt trouwen veel koppels op dezelfde dag, dus is er veel verkeer. Zeker het weekend voor kerst.Een bus huren is een optie... maar duur.Eventueel kijken of je mensen vindt die jullie willen rijden, en dat dan iemand belt als alles bijna gedaan is, en jullie dan komt oppikken. Lijkt me nog niet zo een slecht idee.GroetjesHeidi13/09/2008
Hallo,je kan bij de gemeente hasselt ook vragen een paar parkeerplaatsen voor te behouden voor jullie. bovendien meen ik dat trouwers in hasselt hunt auto's ook op dat plein voor het stadhous mogen zetten op een rijtje, dan doen ze die paaltjes weg. Zo kan je het misschien oplossen?Nathalie27/06/2009
Hoi hoieen ideetje typisch Hasselts...Bel de lijn en vraag of er geen regeling voor jullie kan getroffen worden dat er een pendelbusje jullie en jullie familie tot dicht bij t gemeentehuis of kerk brengt??? Ik weet niet of ze hier geld voor vragen maar t zou wel origineel zijn van voor op het busje in plaats van pendelbus bv Trouw en jullie namen?? Je kan het eens vragen heGroetjes El
Die Lijnbus vind ik wel 'n schitterend idee! :-)Wij zijn in september getrouwd en er was die dag ook om het kwartier een huwelijk in het stadhuis. Die dag mag je parkeerkaarten aanvragen (er zal wel 'n maximum opstaan) en dan kan je dus, gedurende de tijd van je trouw, parkeren aan het stadhuis.