Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12/09/2008 was perfect!+tips voor trouwers uit Lier

14-9-2008 16:50:29
Hallo iedereen. Vrijdag 12/09 was onze dag en hij was de mooiste dag van ons leven(lekker cliché). Bij deze een verslagje en tips, de foto's volgen nog.

De donderdag hebben wij allebei nog een "vrijgezellenavond gehad". Het is absoluut niet laat geworden maar extreem leuk en gezellig. Ik ben met de dames gaan eten en mijn man is met de mannen gaan karten en gaan eten.
Aangezien ik van Nederland ben(en dus niet thuis uit kon trouwen) zijn mijn mama en mijn zus(met ons petekindje) de dag ervoor al gekomen en blijven slapen. Nou ja slapen, we hebben alle 3 geen oog dichtgedaan. Alleen de kleine heeft geslapen.
Dus om 5 uur zaten wij al aan de koffie. Ik moet zeggen ik heb hier weinig van gemerkt, was niet extreem vermoeid of zo.
Om 7 uur ontbijt en ons langzaam aan gaan wassen. Om 10.30 uur kwam de kapper(een half uurtje te vroeg maar dat was niet erg) en de visagiste(perfect op tijd). En is het klaar maken begonnen. Tegen 11.30/12.00 uur was ik klaar om aangekleed te worden. Ondertussen waren mijn papa, grootmoeder en schoonbroer ook al gearriveerd. Om 12.30 ben ik mij gaan aankleden en heeft mijn zus ons bruidsmeisje(haar lieftallige dochter) ook aangekleed.
Om 13.00 uur kwam Gert een kwartier te vroeg aan, dit was even paniek maar ik was toch klaar en dit was dus ook absoluut niet erg. Iedereen was er en toen hij binnen kwam stonden de tranen in mijn ogen en was ik de regen vergeten. Als je elkaar voor het eerst ziet is zo'n magisch moment. Dan tegen 13.30 naar het stadhuis gereden en om 14.00 getrouwd. Alles was perfect en ging perfect. Die regendruppels lieten mij volkomen koud, het maakt op dat moment echt niks uit. We hadden zelfs geen binnen locatie voor foto's te trekken en toch is dit alles perfect gegaan. Iedereen stond met tranen in zijn ogen(wij ook). Het heeft op de feest locatie nog even gedruppeld en toen trok het open. Wij gaven een BBQ en ook dit was perfect. Zalig eten!
Ik kan met een gerust hart zeggen dat alles perfect is verlopen en dat wij beiden van ieder moment hebben genoten. Dit is ook echt aanteraden. Je krijgt dan zoveel meer mee. Iedereen vond het een knal feest en super geslaagd. Waar wij bang voor waren is niet gebeurd. De ouders van mijn man zijn gescheiden en we dachten dat het ging botsen tussen zijn mama en de nieuwe vriendin van zijn vader, maar dit ging perfect!

Wij zijn echt gelukkig! Het was en is de mooiste dag van ons leven!
Ik ga nog een paar tips meegeven voor de trouwers van Lier want de taart en de bloemen waren ook perfect.

De taart was gehaald bij Bizarr en hij was magnifiek en lekker amai!
De bloemen kwamen van Cinfleur aan de Antwerpsestraat en ze zijn nu nog prachtig. Ze waren mooier dan ik durfde dromen.

Misschien nog een paar budgettaire tips. Wij hebben alles zelf gedaan, hadden geen ceremonimeester en de foto's heeft de man van mijn zus gemaakt. Het is misschien bij de voorbereidingen iets meer stress maar het geeft zoveel voldoening en je spaart en serieus pak geld uit. Wij waren met maar een klein gezelschap(27 personen) maar wel zo gezellig. Ik kan jullie ook mededelen dat onze trouw nog géén 5000 € heeft gekost. Een klein en budgettaire trouw kan dus ook perfect.

Voor de rest die nog moeten. Regen verpest echt je dag niet dat ten eerste en boven alles geniet ervan. Van de voorbereidingen en de dag zelf.

Groetjes!

p.s. Als we foto's hebben laten we nog iets weten.

Gert en Kimberley(Hermans)

Kimberley
12-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1110

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik14-9-2008 16:59:38

Nog even een paar mensen vergeten;

Mijn kapper was Kajos en het heeft de heledag perfect gezeten.
Mijn make-up heeft parfumerie en schoonheidsinstituut Dierickx verzorgt, als je van Lier bent komen zij ook aan huis en ook dit was prefect.

Voor de mensen die nog iets zoeken ik kan hen van harte aan raden!

Groetjes!

Kimberley
12/09/08

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik15-9-2008 10:28:06

Proficiat met jullie huwelijk!
Geniet nog van de wittebroodsweken en veel geluk in de toekomst samen!
Binnen een jaartje is het op 12/09/09 aan ons! Hopelijk wordt het bij ons ook zo een mooie dag.

Groetjes, Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...