Terug naar overzicht
Wij trouwen voor de wet om 11u en voor de kerk om 14u. 15u lukte bvb niet voor onze pastoor en voor de wet bij ons enkel in de ochtend.Stefanie20-09-2008
Wij trouwen om 12u30 voor de wet en om 14 u voor de kerk op zaterdag.
Wij trouwen woensdag om 15 uur voor de wet en om 16 uur voor de Kerk...Groetjes
Wij trouwen om 13u :) Kort na de middag, maar ideaal voor ons.Groetjes
Hoi,Wij trouwen om half 3. De mogelijke uren op je gemeente kan je steeds op de site vindenGroetjesKim12-09-2009
hou er rekening mee dat je de foto's na het gemeentehuis gaat nemen (ivm zenuwen doen ze dat)
Ik ken een koppel die pas om 17u trouwt in de kerk. Hangt af van de pastoor denk ik.
Wij trouwden om 15u voor de wet en om 15.30u voor de kerk. Hangt een beetje af van gemeente tot gemeente. Persoonlijk vond ik dit ideaal.
Wij trouwen om 14 uur voor de wet en voor de kerk (uiteraard op een andere dag:-)).Hou er rekening mee dat, ook al trouwen ze in principe van 14u tot 16 u, je niet altijd je uur mag kiezen. Wij moesten om 14uur, terwijl er niemand anders op de lijst stond...Misschien was dit wel omdat we op de gratis dag trouwen dat ze wat moeilijker doen.
bij goedeherder.be kan je het uur aanvragen dat je wenst én de locatie ook vrij kiezen (bvb in of buiten de feestzaal). Als zij beschikbaar zijn, zullen zij zeker zorgen voor een mooie en persoonlijke viering.Gewoon even informeren!