TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Amber
9-8-2008
|
15-9-2008 10:11:04
Hey Brendy,
Een hele dikke proficiat! Zo te lezen was jullie dag fantastisch verlopen! Geniet nog van elkaar en van de huwelijksreis!
xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 37 dagen getrouwd
|
|
Vicky
6-9-2008
|
15-9-2008 12:17:04
Hey Brendy! na je noodkreet :-) heb ik nog aan je gedacht. Fijn dat je dag zo super was en het weer toch is meegevallen! Jouw ervaringen trekken heel hard op die van mij heel leuk te horen!! Enige verschil is dat ik ni uit de zenuwen raakte de avond ervoor en niet in slaap raakte! ik wacht in spanning op je fotootjes! xx
|
|
Sara
12-9-2009
|
15-9-2008 20:10:09
Super dat jullie dag zo goed is meegevallen!! Wij trouwen volgend jaar (12-09-09), ik heb nog wel effe tijd dus... Maar ik had toch al een vraagje hoor; mijn mama is ook vroeg gestorven-ik was 18, bijna 7 jaar geleden-, en ik vroeg me af waar jullie een danktekstje gevonden hebben, of hoe jullie dat hebben aangepakt, want ik wil absoluut ook mama er mee in betrekken, maar het moet ook mooi zijn, en niet superverdrietig. alvast bedankt he... Sara
|
|
brendy
13-9-2008
|
16-9-2008 8:20:32
Hoi Sara, Icm die tekst, we hebben zelf op het einde van de mis een tekst geschreven om onze ouders te bedanken. bij mijn man was het meer van: pa, bedankt dat je ondanks het verlies van mama mij zo goed hebt grootgebracht, je hebt me altijd met raad en daad bijgestaan....enz we hadden ook in de voorbeden iets in de aard van: achter de lach van dit feestvieren schuilt ook een traan en laten we speciaal denken aan..... dat zij op hun manier dit gebeuren mogen meemaken en zij blijven altijd in ons hart. hopelijk ben je hier iets mee. als je mij je e-mail stuurt, kan ik je onze volledige mis sturen. groetjes bren
|
|
Kim
2-8-2008
|
16-9-2008 10:20:26
Dag Brendy, Kan het dat ik je foto vandaag in de goednieuwskrant heb zien staan? Het was alleszins Mevr. Stinckens en het was een creatie van Linea Raffealli (grijze rok). Als jij het was, heel mooi alleszins!! Ik had ook een grijze rok maar met bustier. Groetjes Kim http://erwinenkim.bruiloftsite.nl
|
|
brendy
13-9-2008
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |