Terug naar overzicht
Hey Greet,Een crashdieet is het slechtste wat je kan doen. Probeer gewoon gezond te eten en veel te bewegen. Elke dag veel groenten en fruit doet al wonderen.Ik had hetzelfde probleem. Ik was 4kg aangekomen. Gelukkig zat mijn kleed nog perfect. Maar ik mocht zeker niks meer aankomen. Door al die stress lukte het me niet om streng te diëten... Daar heb ik nachtenlang van wakker gelegen. Bij mijn laatste pas waren de kilo's er nog steeds niet af. Ik had mijn voorzorgen genomen en een korsetje gekocht. Daardoor zag je er niks meer van! Ik voelde me supergoed, en mijn kleed paste als gegoten!Probeer er niet teveel over te stressen. En trouwens, als je enkele kilootjes bent aangekomen zouden ze dat in de bruidswinkel perfect moeten oplossen. In mijn kleedje zat genoeg stof om een beetje te verbreden. Gelukkig is dat niet nodig geweest. Volgens de verkoopster was elk kleed dat ze daar verkochten erop voorzien. En daar hadden ze Ian Stuart, Pronovias, Miss Kelly, La Sposa... Het komt wel in orde, je zal stralen! :-)xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 37 dagen getrouwd
Bedankt, het is al heel goed om te weten dat ze dan niet opnieuw moeten gaan bestellen. En ik weet dat een crashdieet verre van gezond is, maar ik zag gewoon even geen andere oplossing meer. Ik eet gezond, ga drie keer per week sporten, en toch vliegen de kilo's erbij! Maar na drie weken nog steeds rookvrij, en dat is toch ook wel heerlijk.
by the way... ze bestellen dat ook meestal groter als dan wat nodig is
hey Greet,Zou niet te vlug panikeren. Zoals hier al gezegd, winkels zijn daar op voorzien en er zijn steeds oplossingen. Een andere mogelijkheid is dat je dénkt dat je kilo's bijkomt. Als je plots 3x/week gaat sporten, dan zal je spiermassa toenemen. En zoals je mss wel wieten wegen spieren meer dan vet. Mss ben je verzwaard door de spieren, maar ben je eigenlijk wel cm kwijt en zit je dus strakker in 't vel. Bij mij gaat het alleszins ook altijd zo. Sporten is bij mij = verzwaren in kilo's , maar ook = magerder in centimeters.Dus moed niet opgeven!!!