Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuums huren suite

15-9-2008 10:04:29
Hoi bruidjes,

ik vind het mooi als de heren uit de suite hetzelfde kostuum aanhebben, dus ik zou dit graag gaan huren, maar ik heb hierrond nog enkele vragen:

- hoe wordt dit financieel meestal geregeld? Want ik veronderstel dat dit toch 75 euro pp zal kosten, en dan moet je ook nog eens een hemd en das kopen... . Betalen de heren dit zelf of levert het bruidspaar een bijdrage?

- is het dan de bedoeling dat de vaders van het bruidspaar dit ook dragen? Want ik wil dit vooral voor zijn broers en voor de vrienden van mijn zussen, voor onze vaders vind ik dit niet echt nodig.

- hoe kan je ervoor zorgen dat deze kostuums passen bij het kostuum van de bruidegom? Want ik denk dat hij pas later zijn kostuum zal kiezen... .

Als iemand een goed adresje weet in Limburg, let me know please!

Alvast bedankt voor reacties!!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 779

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik15-9-2008 10:13:29

Hoi Liese,

wij gaan ook voor de heren uit de suite de kostuums huren, dit moeten ze zelf betalen.
Wij kopen wel de hemden en dassen...

Een kostuum huren is idd rond de 75 euro...

Welk kleur van kostuum zou je partner dragen?

Groetjes!
Tiffany
20 mei 2009

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik15-9-2008 10:14:03

En welk kleur heeft jouw kleed?

Zodat je alles op elkaar kan afstemmen wat hé...

Groetjes

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik15-9-2008 10:24:51

Hoi Tiffany,

mijn kleed is ivoorkleurig, mijn aanstaande heeft nog geen kostuum gekozen.

Groetjes,

Liese

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik15-9-2008 10:32:48

Ik wou ook ivoorkleur maar het is dan metallic coffee geworden...

Om toch wat op elkaar afgestemd te zijn zou hij voor donkerbruin gaan en de mannen in de suite in het beige...

Mijn broer was klassiek zwart en de mannen donkergrijs...

Zo zijn ze allemaal bijpassend...

De dassen nemen we allemaal hetzelfde van kleur, de corsages verschillend, een detail zodat er toch iets uitspringt bij hem...

Spijtig genoeg kan ik je geen adresje zeggen want zelf ben ik van Oost-Vlaanderen...

Ik zie dat je ook in mei trouwt, hopelijk een mooie maand!

Liefs

stefabue
30-6-2008
 Meld misbruik15-9-2008 12:21:01

Hoi Liese,

prachtige site die je hebt gemaakt! Ik herken een beetje mezelf in jouw voorbereiding! Ook ik wou dat alles in de puntjes verzorgd was.

Ondertussen ben ik op 19/7 gehuwd. Alle mannen (broers, vaders, schoonbroers) én ook mijn man hadden hetzelfde pak aan: een grijs jacquet met hoed, das, wit hemd, gestreept grijze broek. Mijn man had één iets kleins ander: geen gewone das maar een sjaaldas, wat heel feestelijk is. Hij droeg ook een corsage, de andere mannen niet. Zijn corsage was een groen witte roos, dezelfde als die van mijn bruidsboeket. Wij vonden het véél mooier als ook mijn man een pak huurde ipv te kopen. Een jacquet met hoed staat immers prachtig op foto's!Wij huurden de pakken bij Labaere in Zottegem (als je even googlet vind je een site met foto's). De prijs per kostuum om te huren was ong. 110 euro. Wij hadden ook een klein bruidsjongetje van 4 jaar en ook die droeg hetzelfde kostuumpje met hoedje. Héél schattig.
Wie dit betaalde? Onze ouders: de ouders betaalden de pakken van hun eigen gezin (zonen, en schoonzonen). Het bruidsjongetje was het zoontje van mijn nicht; mijn mama betaalde zijn pakje.
Als je foto's van mijn huwelijk wilt zien, geef me een mailtje: stefanie_snt@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...