Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teveel origineel

15-9-2008 12:15:16
hallo allemaal

Ik heb een rare vraag maar kan je zoiets hebben als teveel originele gedachte?
we hadden iets origineels voor de gastenboek en nu gaf iemand me een leuke idee voor fotos van de gasten
maar is dat allemaal niet téveel?
dank u voor jullie mening

groetjes

Sarah
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 374

Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik15-9-2008 12:34:43

Wij zijn ook enorm origineel geweest. Gewoon doen! zou ik zeggen. Iedereen vond elke stukje ECHT ons en ze vonden het geweldig.

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik15-9-2008 17:34:03

Als je echt te veel originele ideëen hebt mag je ze natuurlijk ook gewoon delen met ons ;-)

Maar ik denk niet dat mensen achteraf gaan zeggen: "amai, hun feest was echt TE origineel" :-)

Groetjes,
Ellen

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik15-9-2008 22:05:49

Hey Sarah,

Ik denk dat je wel moet zien naar hoeveel werk al die originaliteit ja gaat bezorgen.
als je er niet voor terugschrikt of als het allemaal nogal snel te klaren is is originaliteit heel leuk. Maar als het ervoor zorgt dat je op den duur met je handen in het haar zit ...
En toch ook de bedenking .. less is more, dat is echt wel zo hoor.
Maar toch nog veel plezier en veel suces!

Dirk en Liesbeth
11-10-08

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik15-9-2008 23:48:59

ik zal mijn ventje hieronder even aanvullen... wij hebben dus ook redelijk wat originele en 'andere' dingen gepland voor ons huwelijk, en vinden dit zeker niet té. We hebben zelf onze uitnodigingen ontworpen, zelf glazen beplakt met servietten als tafelversiering, we versieren onze twee zalen zelf, we gaan met de familie op stap om te minigolven, we hebben een gekke openingsdans... Het is alleen zo dat die originele dingen bij ons willen zeggen: veel zelf doen, veel geknutsel en daar kruipt veel tijd en ook wel stress in. Dat is op bepaalde momenten niet zo leuk, maar ik denk (en hoop) dat wij achteraf heel blij gaan zijn dat het toch wat anders was dan een 'gewoon' feest.

Dus als jullie je goed voelen bij meer speciale dingen, zou ik het wel doen, maar anders zou ik het ook sober, maar stijlvol houden...

Groetjes,

Liesbeth

Liesbeth en Dirk
11/10/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...