Terug naar overzicht
Wij zijn ook enorm origineel geweest. Gewoon doen! zou ik zeggen. Iedereen vond elke stukje ECHT ons en ze vonden het geweldig.
Als je echt te veel originele ideëen hebt mag je ze natuurlijk ook gewoon delen met ons ;-)Maar ik denk niet dat mensen achteraf gaan zeggen: "amai, hun feest was echt TE origineel" :-)Groetjes,Ellen
Hey Sarah,Ik denk dat je wel moet zien naar hoeveel werk al die originaliteit ja gaat bezorgen.als je er niet voor terugschrikt of als het allemaal nogal snel te klaren is is originaliteit heel leuk. Maar als het ervoor zorgt dat je op den duur met je handen in het haar zit ...En toch ook de bedenking .. less is more, dat is echt wel zo hoor.Maar toch nog veel plezier en veel suces!Dirk en Liesbeth11-10-08
ik zal mijn ventje hieronder even aanvullen... wij hebben dus ook redelijk wat originele en 'andere' dingen gepland voor ons huwelijk, en vinden dit zeker niet té. We hebben zelf onze uitnodigingen ontworpen, zelf glazen beplakt met servietten als tafelversiering, we versieren onze twee zalen zelf, we gaan met de familie op stap om te minigolven, we hebben een gekke openingsdans... Het is alleen zo dat die originele dingen bij ons willen zeggen: veel zelf doen, veel geknutsel en daar kruipt veel tijd en ook wel stress in. Dat is op bepaalde momenten niet zo leuk, maar ik denk (en hoop) dat wij achteraf heel blij gaan zijn dat het toch wat anders was dan een 'gewoon' feest.Dus als jullie je goed voelen bij meer speciale dingen, zou ik het wel doen, maar anders zou ik het ook sober, maar stijlvol houden...Groetjes, LiesbethLiesbeth en Dirk 11/10/2008