Terug naar overzicht
Hey Ellen,Thailand is zeker een aanrader omdat je zonder problemen een rondreis kan maken en dan een strandvakantie kan boeken in een luxehotel in Phuket bijvoorbeeld. Verder kan je van daaruit ook nog uitstapjes doen (snorkelen, grotten in het water gaan bekijken, op eigen houtje met de scooter een uitstapje doen, etc.)Wij hebben dit met Best Tours gedaan. 't Was niet onze huwelijksreis maar het is zeker een aanrader!!!Wij zullen wellicht als huwelijksreis Indonesië + Bali kiezen omdat Azië ons sinds Thailand enorm aangspreekt.
hey, mijn vriend en ik zijn in febr/maart 5 weken met rugzak door thailand getrokken. echt de mooite waard.ik zou zeker niet met een organisatie op reis gaan maar lekker zelf. thailand is heel veilig. best wel niet zelf met de wagen rijden. wij hebben alles met openbaar vervoer gedaan. als je vragen hebt, stel ze gerust he. mijn email: fluffybeest@hotmail.comgroetjes ellen
Cool ! Houden het alvast in gedachten.Iemand een idee of Mexico te combineren is met Costa Rica, of best 1 lang kiezen ?