Terug naar overzicht
bij ons gaat het als volgt :mijn schoonmoeder met mijne aanstaandemijn moeder met mijn schoonvader,mijn en zijn zus ,zijn broer en zijn vriendinde getuigeniedereen gaat zitten en dan kom ik met mijn vaderdenk dat dat de normale gang van zaken isxxx
Hallo,Wij trouwen binnen 5 dagen, dus nu zaterdagwij komen als volgt binnengetuigen samen dan ieder zoals ze wensen mijn aanstaande man samen met onze dochters en dan ik met mijn papaveel succesik heb alvast veel stress en zenuwen ze
wij dachten ook gewoon als koppel binnen te komendus eerstmijn ouderszijn ouderszus (=getuige)& vriendschoonbroer (=getuige)& vriendinen dan wij tweetjesWe zijn al een half jaar getrouwd voor de wet. Dus ik vind da kunnen da ge als koppel binnengaat...Anderen zeggen dat het een heel mooi moment is als je met je vader binnenkomt maar ik denk dat het net even mooi kan zijn als je met uw toekomstige man binnenkomt?Groetjes
Bij ons :jongste zus/broer bruidegomoudere zus/broer bruidegeomidem broer/zus bruidma bruid met pa bruidegombruidegom met maals iedereen binnen is (ook volk) komt de bruid met pa en bruidskindjes
Onlangs is een collega van mij getrouwd. Zij kwam binnen in de kerk met haar man. Ze waren een uur voordien voor de wet getrouwd. Ik vond dat helemaal niet slecht staan. Het heeft wel iets... Alles hangt een beetje af van de familiesituatie, namelijk echtscheidingen enzo.Doe waar jij je het beste mee voelt.Groetjes, Caroline