Terug naar overzicht
Hoi Ann, Wij hebben onze huwelijkskaars bestelt bij de kaarsengieterij te Brugge (www.kaarsengieterij.be ), de bestelling hebben we via internet gedaan en het was echt inorde. Het duurt normaal twee weken, maar als je misschien even belt kunnen ze een uitzondering maken. Je kan de kaars zelf ophalen of ze laten bezorgen. Ik weet dat het niet bij het Antwerpse is, maar mocht je ten einde raad zijn zou ik ze zeker eens contacteren!GroetjesMelissa
Mijn kaars komt ook uit Brugge. Je kan zelf je kaars samenstellen. Ik vind het wel wat duur (ik heb een kaars met een voet besteld). De meeste kaarsen zijn rond de 50 euro. Je weet wel op voorhand de prijs.
wij hebben op een kaars onze foto laten drukken met onze namen en de trouwdatumhebben dit bij the pictureshop in wijnegem shopping laten doen kost met kaars bij rond de €12xxx
Hoi An,Bij Joka Kaarsenatelier. Ook in het Brugse. Bestelling is via internet of telefonish en een week later heb je de kaars thuis. Op hun site is er ook een lijst met winkels, er zal er wel eentje in het Antwerpse zijn. Hele zijn hele mooie kaarsen en niet zo duur.GroetjesKristel
Hoi Ann,Wij hebben onze kaars besteld in Heist op den Berg. Een hele simpele witte blok-kaars met zilveren letters. Binnen een week hebben we ze en we betalen er 30 euro voor.Als je er meer over wil weten dan mail je me maar op annekedemeyer@hotmail.comGroetjes,Ann
Beste Ann,Bij het Bruidsparadijs in Merksem heb je een hele mooie keuze. Zij maken de letters er zelf op, dus kan dat volgens mij wel snel gaan.Veel succes, Inge
bij kaarsenatelier Els Snoeck te Meise. Hele lieve mevrouw die voor jou een persoonlijke kaars kan maken! Een aanrader!
onze komt uit roeselare, is wel niet bij de deur voor jullie, maar voor 7 euro sturen ze die ook op met beschermde post.Ze hebben echt mooie modellen, niet met heiligen enzo...kijk eens op www.jokakaarsen.be groetjes