Terug naar overzicht
wij hebben als feest thema : samen op reis door het levenals envloppen doos hebben wij een oude reiskoffer met door een gleuf inook hebben we ze verzwaard met baksteken zodat niemand dermee zou kunnen gaan lopenxxx
Hoi, wij hebben vanuit de blokker een goudkleurig spaarvarkentje. Het is niet zo heel groot, maar aangezien we een huwelijkslijst hebben verwacht ik niet veel mensen dat een enveloppe gaan geven als cadeau...Ah, en het is ook wel een beetje kitsch :-)
Hoi,Wij hebben een witte en rode opbergdoos gekocht bij Ikea, eens we gekozen hebben tussen de 2 gaan we ze nog personaliseren. Kost (bijna) niks en je kan er iets heel persoonlijk van maken.Groetjes,Inge 23/05/09
Hey,Wij gaan een stenen brievenbus voorzien die we dan gaan versieren en na het feest nog kunnen gebruiken om aan ons huis te zetten (de bouw is op het moment van het huwelijk nog bezig) en het is dan ook wat verzekerd voor 'stelen', aangezien zoiets wel vrij zwaar is. Groetjes,Jill
onze enveloppendoos (zelf gemaakt):http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339... Ik heb ze gemaakt van een schoendoos. Zo zie je maar dat je op veel kan besparen ;-)Groetjes,Inge
mijn ventje had met hout een box gemaakt, en daar staven boven. Daarboven kwam dan een hart, zodat het uiteindelijk met wat fantasie op een luchtballon leek, omdat dat zo'n beetje onze droom is (maar we zijn er al mogen meegaan vlak voor onze trouw)die konden we ook met een slotje op slot doen, en was ook niet zomaar in je binnenzak te steken.GroetjesHeidi13/09/2008
Hey Sophie,Je zou misschien kunnen kiezen voor iets dat jullie typeert, altijd leuk en origineel. Voor ons huwelijk vorig jaar, maakte ik een hemelbedje met een koppel teddybeertjes... maar je kan net zo goed een bruidstaart, een kerk, een pc, enz... maken. Veel succes !