Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur

16-9-2008 9:46:44
ik ben op zoek naar een goede traiteur, voor walking dinners. liefst van de kempen.
weet er iemand een aanrader?

bedankt!

ils

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 754

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik16-9-2008 10:40:55

Wij hebben gekozen voor Jan Vermeulen uit Veerle-Laakdal. Hij heeft zijn winkel in Tongerlo.
Het telefoonnummer heb ik niet bij de hand. Misschien kan je hem vinden via het internet. Hij is ook zelf leraar in de kokschool en heb al veel goeds van hem gehoord.

Groetjes,

Nele

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-9-2008 11:09:46

hangt ervan af wat je wil

wij hadden een walking dinner in de savoury in turnhout, dat was perfect in orde. ze doen ook traiteur denk ik

hof ter smisse
den eyck

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik16-9-2008 11:28:33

Misschien Chef @ home. Hij is van Vorselaar. Hij valt wel in de iets duurdere prijsklassen.
Als je zijn adres wil zal ik je het doormailen.
mijn E - mail adres is peeters.kay@hotmail.com

Groetjes Kay

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-9-2008 23:29:12

In Kasterlee. Maar ik ben hare naam kwijt. Van Kasterlee naar Retie. Markt over, eerste straat (schuine) in. 200m aan uwe rechterkant. Heel goei eten. Heeft het feest van mijn broer gedaan. Ge krijgt den overschot ook mee. Hebben er achteraf ook nog goed van gegeten. Maria Janssens denk ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...