Terug naar overzicht
Persoonlijk vind ik het het geld niet waard. Zelf gaan we het ook zonder doen, want het grootste deel van de dag is in de feestzaal te doen, en daar helpen de mensen van de zaal ons bij alles (is zelfs gratis 'weddigplanner' inbegrepen).Enkel voor het uitdelen van cadeautjes ozu ik het niet doen, en binnen- en buitengaan is nu ook niet zooo moeilijk denk ik. Misschien gewoon een vriend aanspreken om hierbij te helpen?
Wij trouwen ook enkel voor de wet, en wij hebben ook geen ceremoniemeester genomen. Maar heb wel gevraagd aan mijn getuige (mijn vader) of hij ons diene dag kan helpen met alles in goede banen te leiden.groetjesSarahwww.liefdevolle.bruiloftsite.nl 18/09/2009
Wij hadden ook geen ceremoniemeester, enkel voor gemeentehuis getrouwd.Ik moet wel zeggen dat mijn broer het praktische heeft geregeld met de auto's om naar het gemeentehuis te rijden, en wij hadden geen kadootjes om uit te delen. We hebben er wel gekregen, en die hebben de ouders en getuigen helpen dragen.Alles loopt wel los hoor.GroetjesHeidi13/09/2008
Wij zijn ook voor de kerk getrouwd en hadden in de eerste plaats hiervoor een ceremoniemeester, maar achteraf bekeken was ik toch hééééééél blij dat hij erbij was. Echt geruststellend van 's ochtendsvroeg bij mijn moeder tot 14 u.Hij heeft echt bij alles geholpen, alles nog eens op een rijtje gezet, aan alles gedacht en ons steeds gerustgesteld. Ik had een echt prinsessenkleed en hij heeft me zelfs elke keer geholpen om te gaan zitten en om mijn sleep terug goed te leggen, de paraplu's vasthouden....Wij dachten ook eerst om gewoon een vriend aan te spreken, maar achteraf bekeken zou ik nooit insparen op een ceremoniemeester. wij hebben die van ons 160 € betaald van 9 u. tot 14 u. (vertrek suite tot en met kerk).Groetjes van een reeds 12 dagen getrouwd ex-bruidje.
Bedankt allemaal,ik ben al heel wat rustiger nu!!!En voor het huwelijk voor de wet ga ik idd een schoonzusje vragen met veel organisatietalent.