Terug naar overzicht
Ik vond ze eigenlijk 'n beetje boers, plus heel weinig in huis. Maar langs de andere kant: prijzen zijn niet hoog, dus als je iets vindt ben je wel goed gesteld!
Ik ben daar wel goed bediend, maar het aanbod is inderdaad niet zodanig uitgebreid. Ik heb uiteindelijk wel mijn kleed elders gekocht.Groetjes,Daphne
Hoi RietVorige maand ben ik voor de eerste keer (om enkel eens te gaan kijken) naar Couture Anny geweest. Hele vriendelijke dame, gaf tips (ik heb namelijk een maatje meer en ben geen jeugdige bruid) en haalde direct een aantal jurken uit. Enige nadeel is dat je ze niet kan passen (afhankelijk van de maat die je hebt). Ik heb heel vlug een jurk gevonden waar ik direct weg van was en eind oktober ga ik gaan bestellen. Omdat er geen foto's op het net te vinden zijn, ben ik nog eens terug gekeerd en heb foto's mogen nemen van de jurk. Het is een kleine winkel in een Genste volksbuurt maar toch heeft ze ook mooie jurken en zoals Patricia zei, de prijzen liggen niet hoog.Groetjes en nog veel succes
mijn zus heeft daar begin dit jaar haar kleedje gekocht: heel mooi en maar 350 euro!!!!!vandaar dat ik ook een kijkje ben gaan nemen (anders zou het zo'n winkeltje zijn dat ik snel voorbij zou lopen...ziet er wat ouderwets uit van buiten gezien). Heb er 4 kleedjes aangedaan en zelfs 1 héél mooitje, dat ik denk te gaan kopen (kost net geen 700 euro)? De dame zie ik eerder als type 'zotte oudere tante', maar vind ze wel heel vriendelijk en behulpzaam.Mijn zus heeft niets moeten betalen voor de retouches en alles was tijdig klaar!Geen slecht woord dus, behalve idd wat eerder beperkte keuze en vrij ouderwets en klein interieur.Veel succes!Gwen
Hallo,Ik heb er begin september mijn jurk gekocht. Zeer vriendelijke dame en voormij persoonlijk genoeg keuze. Ik had al veel magazines bekeken en wist ongeveer wat ik wou, dat heb ik dan ook gezegd en samen hebben we de gepaste jurk gevonden. Ze neemt zeker haar tijd voor heb een 6-tal jurken gepast en ben met de eerste weggegaan. Omdat ze wist dat ik in maart ging trouwen vroeg ze of ik een stola of een jasje wou voor boven mijn kleed. Kost in totaal 1600€ mijn jurk en mijn jasje.Ga zeker in januari nog eens terug om mijn kleren voor de wetelijke trouw daar te kopen. Zeker een aanrader.