Nu Online
Momenteel zijn er 753 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatieve viering

16-9-2008 15:45:37
Hallo,
Wij hadden graag een persoonlijke viering gemaakt samen met de vrijzinnige unie. Nu blijkt dat ze met de gehele morele dienstverlening juist ònze dag een teambuilding hebben! Nu weet ik niet goed of ik onze datum moet veranderen of het met een vrijwillige vervanger moet stellen. Is er iemand die mij andere alternatieven kan geven?
groetjes Inge
25/04/2009

Inge
24-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 476

Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-9-2008 16:21:28

Hey Inge,

Ik heb al 2 keer de muziek verzorgd op een dienst die voorgeleid werd door een pater van "De goede Herder". Zij doen dat echt heel goed! Heel persoonlijk en mooi. Ik denk dat je ze kan terugvinden via rent-a-priest.

Veel succes
Jozefien
www.myspace.com/jozefiendefeyter

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik16-9-2008 21:49:12

hoi inge,

wij hebben een viering helemaal zelf ineengestoken, en helemaal zelf begeleid en zo op de dag zelf. heb daar ook heeel veeel positieve reacties op gehad.
Moet je natuurlijk wel durven...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Johan

Meld misbruik19-9-2008 9:59:12

anders kan je ook contact opzoeken met 'het moment'!

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik6-11-2008 11:17:25

Allé, dat kan toch niet! In welke provincie ben je bij het Centrum geweest? Ze werken daar toch met genoeg, er zal er toch wel eentje zijn die die teambuilding kan missen om jullie plechtigheid in elkaar te steken...? En anders eens bij een (naburige) provincie gaan kijken, want ze hebben centra over heel Vlaanderen, hoor. Of dat de voorbereidingen door iemand gedaan worden van het centrum waar jullie zijn gaan aankloppen en dat dan iemand anders de plechtigheid zelf doet, dat moet toch kunnen.

Inge
24-4-2009
 Meld misbruik6-11-2008 14:24:37

Hey,

Ondertussen heeft Kim ons laten weten dat ze toch onze vierng zal doen, ondanks de teambuilding. Wij waren heel content, en hebben de eerste gesprekken al gehad. Alles kan dus verdergaan zoals gepland.
Toch bedankt voor al jullie reacties!
Groetjes, Inge 25/04/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info