Terug naar overzicht
Hey,ikzelf heb mijn uitnodigingen ook zelf ontworpen en heb dit gewoon, in mijn geval bij mijn schoonouders, laten drukken. Ik denk dat dit in principe bij elke drukkerij mogelijk is. Groetjes
Wij hebben die van ons ook zelf ontworpen en in een gewone drukkerij in Berlare laten drukken.
Ik heb dit weekend mijn uitnodigingen laten digitaal printen bij copy-cash aan het station in Aalst. Het was na een paar uur klaar, de kwaliteit is OK en het kwam om slechts 0,50 euro per uitnodiging (twee op een A4-blad). Bij Bolton in Aalst leveren ze normaal ook goed werk (dat is een 'echte' drukkerij), maar daar kwam het toch iets duurder uit.Als je printklare pdf-files hebt, kun je eigenlijk bijna in elk copycenter terecht.
drukkerij edelweis in lokeren (doorslaer)daar hebben wij onze geboortekaartjes laten drukken en gaan we ook onze uitnodigingen laten drukken.groetjeshttp://kimencindy.bruiloftsite.nl/
Ik ben zelf van plan om eens te informeren bij drukkerij Maegerman in Zottegem. ze hebben een website, je kan hem vinden via Google.succes!