Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

orgineel idee voor misboekje

16-9-2008 20:34:56
ik ben op zoek naar een leuk misboekje mijn vriendin had bijvoorbeeld
de tour lamour en heb is gehoord over een huwelijksgazette
ik wil geen traditioneel misboekje.
hebben jullie leuke ideeen?

griet
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1295

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik17-9-2008 8:13:32

echt superorigineel is het nu ook weer niet, maar op de ite van martha stewart vind je ideetjes, zoals een boekje gevouwen in de vorm van een harmonica, of allemaal kaartjes die geperforeerd zijn en met een touwtje samenhangen. Is eens iets anders he?

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik17-9-2008 8:14:17

Wat bedoel jij trouwens met 'tour lamour'?

Wendy
26-3-2009
 Meld misbruik18-9-2008 19:04:04

Hey,
Wij waren ook op zoek naar originele manieren voor het misboekje. Wat we uiteindelijk gaan kiezen ga ik je niet meedelen (voor de eventuele door ons gekende meelezers)maar wat het niet geworden is...
Zilver en brons is voor: een huwelijkskrantje met alles erop en eraan (strip, horoscoop, kruiswoordraadsel, weerbericht, hotnews a la hollywood, sportnieuws (laatste spurtjes voor de huwelijksvoorbereidingen), buitenlands nieuws met info over de laatste reis en de komende huwelijksreis, en natuurlijk binnenlands nieuws = het misboekje).
Verder dachten we ook aan een puzzel met één onderdeel per puzzel en op de achterkant van de stukjes een foto.

Een tip om je keuze te maken is misschien om te kijken naar je thema als je dat hebt: bv. samen rond de tafel zitten: maak een menukaart van het misboekje, bv. zee en varen: maak een misboekje a la het kinderboek 'rupsje nooit genoeg' dwz maak een gewoon boekje maar met ergens in elke pagina een gat. De achtergronden van de pagina's zijn rivieren, dijken, kust,... Aan elk boekje hang je een papieren bootje aan een koordje. Telkens er een bladzijde omgeslagen wordt kan jullie huwelijksbootje zijn reis door de gaten voortzetten tot op de laatste pagina, dan bereikt jullie bootje de open zee en kan jullie reis echt beginnen.
Ga je bouwen en zijn je teksten hierop geïnspireerd dan kan je misschien een soort blokkendoos geven als misboekje. Ik denk aan aparte kaarten met jullie tekst waar inkepingen in zijn zodat je de kaarten in elkaar kan schijven tot een huis.

Deze laatste ideeën moeten nog wel uitgewerkt worden want ik heb ze net ter plaatse verzonnen, maar het komt er op neer dat je je gewoon door je fantasie laat meeslepen en pas achteraf (als je ideeën hebt) gaat bekijken wat praktisch mogelijk is.

Succes
groetjes Wendy

annelies

Meld misbruik20-9-2008 18:17:02

Wil je even uitleggen wat je bedoeld met tour l'amour. Mischien een idee voor ons
Sorry dat ik jou niet helpen kan, heb nl zelf nog geen idee, en wil ook graag eens iets anders
groetjes
avereecke@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...