Terug naar overzicht
wij hadden onlangs een feest in tudor en was met ludwig's en was matig en in geluwe hadden we een feest met die partysound en dat was toch met meer dans.ik moet wel zeggen dat het eerste met een ouder publiek was en het tweede meer van alle leeftijden.Dat zal zeker mee gespeeld hebben.
Wij huwen in september in Zedelgem en nemen een DJ uit Oostkamp. Jeep Music.Een sympathieke man...300 euro voor heel de avond. Als je wil geef ik het telefoonnummer door. succes nog
Hallo Kathy, graag hadden we van jou het telefoonnummer ontvangen Heb je hem al horen spelen? groetjes
Heb hem nog niet horen spelen, maar tis op aanraden van onze feestzaal dat we hem nemen. Ik denk niet dat ze iemand zouden aanbevelen die het niet goed doet. Ik zoek het nummer voor je op, en laat het hier achter.
in welke feestzaal huwen jullie? Wanneer huwen jullie? Wij in het Boldershof en op 10/7 Alvast bedankt voor het geven van het nummer
Wij huwen in Salons Denotter op 18/9.Je kan hen bereiken (Jeep Music) op volgend nummer 050 39 50 49.Succes ermee!
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be