TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
17-9-2008 8:09:48
Dag Annelies,
Dat is de schoonzus van iemand die bij mij in de bakles zit. Ze zegt dat Veerle Praet vooral op bestelling werkt (voor oa Amerikanen etc) zou wel duur zijn 4.000 / 5.000 euro? Je kan natuurlijk altijd eens ten rade gaan?
Groetjes
Marieke 18/04/2009
|
|
anke
|
17-9-2008 11:38:07
mn vriend/verloofde werkt bij haar broer ,,, ze is zeer prijzig tenzij +- 5000 euro niet veel is... ik ken iemand die haar kleed daar liet maken zij betaalde zoiets van een 10000 euro, voor mij teveel om er als prinses uit te zien voor een dag .
|
|
Lien
|
17-9-2008 12:53:12
Je mag ze zeker onder de duurdere klasse rekenen. Ongeveer 3000 euro voor een niet te speciaal kleedje, maar wel volledig op maat gemaakt.
|
|
annelies
|
18-9-2008 12:04:10
Hallo, Bedankt voor jullie reacties. Dat is helaas een groot stuk boven ons budget. (voor velen denk ik). Ik ben er zeker van dat er voldoende andere leuke adresjes zijn met mooie kleedjes. Tips voor een originele jurk zijn altijd welkom. Groetjes, Annelies
|
|
Lieve
27-6-2009
|
19-9-2008 0:24:17
Hey!
Als je een kleedje wil dat speciaal voor jou gemaakt is, dan kan ik je Suère in Brugge zeker aanraden. (In de straat van 'de hobbit', zijstraat van de Steenstraat) Mijn zus heeft daar vorig jaar haar kleedje laten maken en het was echt prachtig! Het heeft ongeveer 1400 euro gekost, dus dat is wel de normale prijs, en zeker betaalbaar voor maatwerk vind ik.
Ik trouw volgend jaar, en ga eerst eens de bruidswinkels doen (omdat ik zot ben van passen, en daar al heel mijn leven van droom) Maar als in mijn goesting daar niet zou vinden, zou ik zeker niet twijfelen en ook naar Suère gaan. (Ik heb voorlopig 3 afspraken gemaakt in winkels: Robel in Roeselare, La Sposa in Roeselare en Steven in Torhout.) Ik sta al te popelen om te gaan passen...
Veel succes!
|
|
annelies
|
22-9-2008 2:03:20
Dag Lieve, Bedankt voor de adresjes, ik zal er zeker eens een kijkje nemen. Geniet alvast van het passen. Is inderdaad zalig en zo'n jurk koop je maar één keer, dus niks overhaast he. Vele groetjes, Annelies
|
|
GIANNI
|
3-5-2009 20:07:39
Je hoort inderdaad de wildste verhalen over de prijzen van Veerle Praet, maar onze ervaring is, dat ze rekening houdt met je (budget)wensen en zich zeer makkelijk aanpast. De jurk van mijn toekomstige vrouw zal om en bij de 3000 euro kosten en is volledig naar wens gemaakt.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|