Terug naar overzicht
hej liesbet,ik vind dit ook zeer mooi, heb dit ook overwogen maar mijn ventje zag dit niet zitten ..hoewel ik toch benieuwd ben naar de reacties die je op je bericht zult krijgen... moest mijn ventje nog van gedacht veranderen zou ik het zeker doen een witte loper is wel speciaal en prachtig, mijn kleed is ook wit en m'n ventje zal hoogstwaarschijnlijk ook bleek gekleed zijn ...ik vrees er ook wel een beetje voor dat wit heel vlug vuil zal zijn ... maar ken echter ook niemand die dit al meegemaakt heeft..hopelijk reageert er straks toch iemand die er hopelijk positieve ervaringen mee heeft...kostprijs is natuurlijk ook redelijk duur, denk niet dat je witte kunt huren ...groetjes, en laat eens weten of je het dan zult doen of niet, byebye
Hallo, je kan wel witte lopers huren aan 6 euro de meter bij Descaplant gelegen in Kortrijk.Ze zijn een meter breed zoals de gewone rode lopers.Plaatsing en wegname is zowiezo inbegrepen.mvg Liesbet
Hallo,Ik heb net een witte loper voor ons huwelijk van 20/9/2008 gekocht. Ik heb ook eerst geinformeerd om deze te huren maar vond dit toch ontzettend duur. Bij carpetwright het ik dit gekocht en prijs viel al bij al mee. Het zal inderdaad sneller vuil worden maar ik vond dat de rode loper niet mooi paste bij de rest. Ben benieuwd naar het resultaat.Groetjes,Lydia
Wij hebben voor ons huwelijk van zaterdag ook een witte loper aangekocht. We vonden dit allebei iets meer hebben dan een rode loper. Waarschijnlijk zal het inderdaad sneller vuil zijn dan een rode maar ja...groetjes,
@lydia, hoeveel heb je betaald bij carpetright? wij hebben ook zo'n winkel hier in de buurt...en kelley, waar hebben jullie hem gekocht en aan hoeveel?groetjes vanessa