Terug naar overzicht
ik kan je wel zeggen dat het bruidsparadijs inderdaad bestaat uit een stelletje onvriendelijke mensen, onprofessioneel, constant zelf achter een kleed moeten bellen, steeds daar aankomen en niet weten over wat het gaat, steeds na 15 minuten wisten ze wie ik was, ondertussen meer dan 2500 euro besteed, mijn man die ergens anders een kostuum kocht voor minder geld werd fantastisch bahandeld. Geen aanrader, inderdaad voor de ceremoniewagens, ook gaan kijken, had dezelfde reactie. succes.
Hey!Wij hadden twee Engelse bussen van de LCB, zeer tevreden van. Was zelfs niet nodig om ze aan te kleden, waren al speciaal genoeg op hun eigen. Ze waren goed op tijd, bus was proper, twas een aanrader!Heb wel geen fotos van de parijse bus natuurlijk... SuccesCathy
Hallo,Wij hebben een bus van bij The london ceremony bus! De bistrol 6lg 1947 en wij zijn goed ontvangen echt geen klachten en de bussen waren proper!! Khoop dat dit ook gaat zijn as we trouwen :-) veel geluk nog dikke kus Bettina
Hoi,Wij hadden een amerikaanse bus van the london ceremony. De bus was proper, de chauffeur netjes en goed op tijd. Geen klagen van eigenlijk. Het enige minpuntje was dat de kussens van de banken in de bus op sommige plaatsen wat gescheurd waren. Mij was het niet opgevallen maar mijn man zei er de dag nadien iets van.Voor ons dus geen slechte ervaring met hungroetjesMiranda6 sept 08