TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
|
17-9-2008 19:45:36
heb je het al gezocht hier in het archief? Ik geloof dat er redelijk wat negatieve reacties op gekomen zijn, maar ik ben niet zeker, zoek het anders nog eens op. wij geven ons feest in tybeert groetjes http://kimencindy.bruiloftsite.nl/
|
|
Kelly
29-9-2007
|
17-9-2008 20:53:16
Wij hebben ook getwijfeld voor den orchidee toen we beslisten om te trouwen maar ook redelijk veel negatieve commentaar op gehoord en na onze beslissing zelf ook een feest meegemaakt die niet zoveel voorstelde, maar hebben toen gekozen voor Tybeert in Daknam en daar hebben we helemaal geen spijt van gehad. Ben 29 September een jaartje getrouwd en gaan daar lekker gaan eten om onze eerste huwelijksverjaardag te vieren.
groetjes Kelly
|
|
Marieke
18-4-2009
|
19-9-2008 20:08:25
Hey Petra,
We zijn ook naar De Orchidee geweest, omdat m'n collega er getrouwd is.
Ik zou u aanraden van het niet te doen. Iemand anders die ik ken is er met een groep leraren gaan eten, de vis (heilbot?) was superslecht, die rook naar ammoniak ofzo, niemand had ervan gegeten. Toen ze het aan de kok zeiden wou hij nog niet eens proeven, ze hebben gewoon alles mogen betalen! Kleine verontschuldiging was toch aan de orde, niet?
Daarenboven vind ik ze heel durk voor het drinken (toen wij op gesprek gingen lapte hij der eventjes 10 euro ofzo bij per fles? Toen ik dat tegen m'n collega zei die der nu een jaar geleden getrouwd is, had hij dat precies ook al gedaan??? Ghm, lijstje nog niet aangepast op een jaar en half tijd?? raar, in denk gewoon "proberen" ja.
Ik vind het terras ook niet wow. De parking is trouwens vak keitjes en toen we der zaten kwam er een auto aan en ik vind dat het echt wel stoort hoor. STel je voor dat de suite daar dan staat en je moet handjes schudden, praatje doen, terwijl der nog andere mensen toekomen? Stoort echt!
Alle, ik vond het wel een enorme teleurstelling.
Tybeert vind ik een rap rijk menu (nu ga ik vele bruidjes op m'n nek halen denk ik)
Wij hebben gekozen voor traiteur de feestarchitect uit Lochristi en het feest gaat door in 't Park van Beervelde;
Groetjes
Marieke 18-04-2009 campe.honnay@skynet.be
|
|
kathy
18-10-2008
|
21-9-2008 12:02:01
wij hebben hof ter meyghem naar het schijnt supergoed en vriendelijke man dat is in oudegem heb daar al veer over hore stoefen groetjes
|
|
Anja
5-12-2008
|
21-9-2008 21:04:54
Dag Petra, wij gaan ons feest daar ook leggen, nu ben ik eigenlijk wel niet tevreden over bepaalde dingen. Wij gingen vorige week onze menu bespreken aan de hand van de online folder. Blijkt de moment dat we de keuze maken, de menu ineens met € 10,75 omhoog gaat. Vind dit nogal verwarrend daar de folder online nog steeds niet is aangepast. Ik heb een bericht geplaats, je moet het anders maar eens lezen. Hier bij locaties met de titel; "Wat te doen??" Vind de zaal wel heel mooi, maar voel mij wat bedrogen.
Groetjes Anja
|
|
Petra
13-6-2009
|
22-9-2008 14:20:11
Hey Anja
Dit is echt schandalig! Wij trouwen pas in juni dus we hebben nog maar(!) 700€ voorschot gegeven. In december nog eens 500€. En heb het ook gezien dat de prijzen omhoog gaan in 2009. Ik vraag mij af hoe het bij ons zal zijn. We hebben ook al zitten rekenen om aan een niet te hoge prijs per persoon te zitten maar als hij er dan nog eens 10€ pp bij gaat rekenen... Ik zou wel graag op huwelijksreis willen... :-) Ik heb je bericht gelezen, ik zou het ook niet weten. Zoveel voorschot gegeven en dan riskeren om die kwijt te geraken... Heb al spijt dat we geen andere zaal genomen hebben. Laat weten hoe het bij jou afloopt he. Groetjes
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-9-2008 14:57:02
Dag Petra,
Terug hier met Marieke, ik begrijp dat jullie je bedrogen voelen. Ik zou hier echt een lastercampagne starten. Ik vind het echt SCHANDALIG!!!!
Wij zijn in de zaal geweest, toen kwam er plots al 10 Euro per ples drank bij ? "menu was nog niet aangepast", goedkope trucken zou ik zeggen! De zaal is inderdaad heel mooi, maar dat je (3 euro?) moet bijbetalen voor de stoelhoezen met een "orchidee" in vind ik nog al duur! Daarenboven als je de kleine lettertjes van je contract leest, moet je ... x aantal % van het volledige offertebedrag op voorhand gaan betalen, plus een stuk cash, dat wil zeggen (zwart geld)... -> in the pocket dus!
Schandalig, ik zou toch zeggen, geniet van je feest etc, spreek de zaakvoerder hier eventueel es over aan?
Marieke 18/04/2009 honnay@hotmail.com
|
|
anja
7-8-2009
|
11-10-2008 12:05:26
niet doen !!!!! er zijn andere zalen genoeg die het veel beter doen !!!
|
|
ellen
30-4-2010
|
20-1-2009 19:42:44
Hey petra , wij gaan daar donderdag eens horen , maar nu ben ik helemaal niet zeker meer8 Met zaal tybeert hebben wij een slechte ervaring: vrienden zijn daar vorig jaar getrouwd en mijn vriend deed de discobar en dj cadeau.In het begin leek alles ok tot op het avondfeest . De dj wou een bepaald liedje draaien , dit moct niet van de baas . De baas ging zelf achter de discobar staan om geluid en muziekkeuze aan te passen zonder aan mijn vriend iets te vragen.De obers waren ronduit grof. Voor ons wordt het dus zeker niet Tybeert groetjes Ellen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|