Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen: woordje laten doen?

7-6-2005 14:04:08
Hoi bruidjes in spe

Een vraagje: laten jullie de getuigen een speciaal woordje doen op jullie huwelijk?
Wij vinden het nl een tof idee om dit te doen nadat ze bij ons gestaan hebben na de trouwbelofte in de kerk.
Mijn beste vriendin die mijn getuige is wil dit doen, maar we vroegen ons af: wat kan er dan allemaal gezegd worden?
Iemand ervaring?

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2483

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik7-6-2005 15:06:59

Dag Sophie

Deze zomer gingen we naar een huwelijk waar de getuigen beiden een woordje zijden over het koppel. De getuige van de man over de man en de getuige van de vrouw over de vrouw. Ze zeiden wat ze zo leuk vonden aan de andere persoon en waarom ze vonden dat dit koppel goed bij elkaar paste. Ik dacht om ook zo iets te doen.

Hopelijk heb je hier iets aan

Groetjes

Vicky

sofie
18-2-2006
 Meld misbruik7-6-2005 19:16:07

Hoi SOphie,

We hebben dit ook gevraagd aan onze getuigen, het zijn onze grote zussen en die willen het met veel plezier doen. Wat ze gaan zeggen, dat is natuurlijk een grote verrassing, maar het lijkt me wel heel tof. We gaan dit denk ik ook inplannen nadat ze getekend hebben...

groetjes,

sofie

Liesbeth
12-8-2005
 Meld misbruik7-6-2005 20:59:43

Dag Sophie,

Onze getuigen doen op het einde van de mis iets. Wat ze precies zullen doen, is voor ons een echte verrassing. We hebben hen carte blanche gegeven. Gelukkig zijn ze creatief genoeg om dit zelf in te vullen. Eén ding weten we zeker, gewoon een tekst voorlezen zal 't niet zijn. Spannend.

Succes,
Liesbeth

sarah
17-6-2005
 Meld misbruik8-6-2005 8:17:40

hey,

mijn getuige gaat op het avond feest een liedje zingen en ik zweer het da zal er de leute in brengen want het is namelijk het eerste liedje dat en ik mijn toekomstige hoorden toen we elkander voor het eerst kustte.
groetjes sarah
nog 9dagen

Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik9-6-2005 12:41:39

Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd en op vraag van onze priester (die heel modern is) deden onze getuigen een woordje.

Ze hadden het eerst over hoe ze ons leerden kennen, hoe ze ons als koppel leerden kennen, de goeie en minder goeie kantjes, wat ze juist zo tof aan ons vinden en om te eindigen met de feiten waarom Denis en ik zo goed bij elkaar passen.

Ik vond het echt heel leuk, het was enorm persoonlijk. Ik raad het iedereen aan.

Groetjes Isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...