Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk idee voor feest, maar waar?

17-9-2008 11:24:18
Hallo, ik las hier ergens in het archief een leuk idee, op het trouwfeest had men verschillende standjes geplaatst met eten, zoals: standje met paella of wok, standje met frietjes, standje met soep etc..dat lijkt me wat..iemand ervaring hier mee of weet iemand wie dit kan organiseren?

groetjes

Marie-Claire
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1075

natalie
14-8-2009
 Meld misbruik17-9-2008 11:33:05

Hallo,

De "Kasteelhoeve" in Booischot kan dit verzorgen. Zij hebben geen vaste formules dus je kunt vragen wat je wilt. Zij hebben al recepties gedaan met een wokkraampje, frietkraampje, barbecuekraampje en een dessertkraampje.

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik17-9-2008 12:34:52

hoi,

Salons Magnus in Berchem heeft in het aanbod een soort van "culinaire reis rond de wereld", waarbij je uit verschillende buffeten met verschillende soorten keukens kan kiezen. Ze doen ook "showkooking", dus wokken enzo in de feestzaal.

Wij gaan ons feest in Magnus geven, maar wel een gewoon diner. Ze waren echt heel vriendelijk en sympatiek, en staan erg open voor hoe jullie je trouw zien.

groetjes
Kirsten

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik17-9-2008 13:27:38

Baobab uit Waregem, doet deze formule.
Ze zijn superlekker en vallen goed mee van prijs! Je kan alles vragen van eten en standjes en maken 'n goed prijsoverzicht!
Ze zorgen tevens voor 'n totaalconcept, indien dit nodig of je kan zelf ook 'n zaal boeken.

Kijk gerust op de site, even googlen en je vindt het direct!

Ik werk er in het weekend en heb al mogen werken op prachtige trouwfeesten!!!

Sofie

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-9-2008 22:50:54

In de meeste feestzalen waarmee wij contact hebben gehad, hebben ze een "landenbuffet".

Tamara

Meld misbruik18-9-2008 12:23:58

De Vrije Valk in Alt-Hoeselt biedt dit ook aan. En we hebben er zeer goede reacties op gehad!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...