Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkskaars Limburg

17-9-2008 11:30:17
Hoi bruidjes,

ik ben op zoek naar een huwelijkskaars regio Limburg (of eventueel in Leuven). Ik meen mij te herinneren dat er in Hasselt een winkel was, maar ik kan het nergens terugvinden op internet.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1839

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik17-9-2008 11:50:02

Wij hebben die van ons gekocht in Scherpenheuvel. Het is geen klassieke kaars geworden. Daar zijn veel winkels waar een grote keuze is .
Groetjes
Nathalie

Els

Meld misbruik17-9-2008 12:05:01

Hoi!

Wij hebben onze kaars besteld in Lummen, bij de 'Kaarskesprocessie'. Steeds heel veel positiefs gehoord en ook reeds één eerdere bestelling geplaatst. (dit liep perfect)

Jammer genoeg blijft deze bestelling wel lang achter dit keer!

Succes ermee,

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik17-9-2008 12:16:07

Hoi,
Wij hebben de onze ook gekocht in de "kaarskesprocessie" en ook dit is vlekkeloos verlopen. We hadden er ook de bedankkaarsen voor de ouders en getuigen besteld.
Groetjes
Kim

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik17-9-2008 12:59:31

In hasselt tegen over het heilig paterke daar het straatje in(schrijnwerkersstraat denk ik), daar ligt een heel leuk kaarsenwinkeltje. Onze huwelijkskaars komt er ook van. Woensdag zijn ze gesloten.

groetjes

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik17-9-2008 16:24:33

Hoi,

Wij zijn in Hasselt geweest (zie hieronder).

Ik wou graag een dikke kaars, maar die stonden niet bij de bruidskaarsen. Ik heb dan gewezen wat ik mooi vond van vorm. Dat was geen kaars, maar enkel een omhulsel om een groot theelichtje in te zetten, een lampion noemden zij het. Dit werd opgevuld met kaarsvet en er komen 3 lonten in. De namen en datum er op zetten was ook geen probleem.

Dit alles komt op een €12,50, niet veel he, voor een originele kaars.

De reden waarom we er zo vroeg ééntje bestellen, is simpel. Er was nog maar 1 ronde lampion. Anders moesten we een vierkante nemen en dat vind mijn toekomstige niet toepasselijk, rond is oneindig hé.

Nu zaterdag is ze klaar, ik ben benieuwd!

Inge
23/05/09

katrien
23-5-2009
 Meld misbruik17-9-2008 22:45:06

hoi Liese,

Wij hebben een kaars besteld via internet en thuis laten komen. Het was "beauty candles", moet je maar eens googelen!
Wij hebben een dikke kaars van 30 cm, rechthoekig, met onze namen en trouwdatum, ... heel leuk!

veel succes ermee!

Kim
10-8-2008
 Meld misbruik18-9-2008 11:40:18

Hoi Lieseke,

dan zal je zaterdag bij ons eens moeten komen kijken ;) Ik zou zeggen, kom een uurtje vroeger, maar wij moeten om 15u nog naar een zaal gaan kijken met beide ouders, en weet niet hoe laat we terug gaan zijn ;) We bespreken het nog via de tel ;)

Liefs,
Kimmeke xxx

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik18-9-2008 12:26:40

Hoi Kim!

Zo grappig om u hier tegen te komen :)! Ik was toch nog van plan om u te bellen, dus we horen elkaar zeker nog voor zaterdag!!

Ik kijk er al naar uit!

Liefs,

Liese xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...