TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline M.
12-9-2009
|
17-9-2008 13:09:26
Sorry dat ik je moet tegenspreken, maar ik denk dat er op dit forum wel al redelijk wat vragen over feestzalen in de regio Waasland zijn geweest. Ikzelf had er één geplaatst en na mij zijn er nog gevolgd waar ik op gereageerd heb. Wij trouwen op 12/09/09 in Kallo in het Hof van Keulen. Daarnaast heb je nog Hof ten Damme, Scala in Beveren, feestzaal Olympia in Beveren, Hotel Beveren, Roxy in St-Niklaas, Salons van Bogaert in Steendorp (Temse), De Schepper in Rupelmonde en daarnaast zullen er ook wel de plaatselijke parochiezalen zijn. Succes met de zoektocht! groetjes, Caroline
|
|
Amber
9-8-2008
|
17-9-2008 13:12:53
Er is ook nog feestzaal Flores in Zwijndrecht. Wij waren daar erg tevreden van. Maar een zaal vinden zonder catering is in die regio erg moeilijk... Veel succes!
xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 39 dagen getrouwd
|
|
Maggie
7-8-2009
|
18-9-2008 19:46:38
Bedankt Amber en Caroline ! Het klopt idd dat er voor het Waasland al één en ander op het forum stond, maar de oorspronkelijke bedoeling van mijn mail was enkel voor Zwijndrecht bedoeld, maar voor ik hem verstuurde, heb ik er snel nog wat gemeenten bijgezet ! Sorry Caroline ! veel plezier met de voorbereigingen voor jullie huwelijk ! Groetjes Maggie.
|
|
Sofie
3-5-2008
|
18-9-2008 21:39:05
in kallo heb je Hof van Keulen en in beveren heb je feestzaal scala.
Onze feest was in Scala en we waren tevreden, maar denk dat hof van keulen mss goedkoper is en heb al veel goeds van gehoord en is ook leuke omgeving
|
|
sylvia
9-5-2009
|
21-9-2008 11:47:50
hallo, als jullie van temse zijn eheb je vast wel al gezien dat er vaak veel feestboten aan de kaai liggen, dus waarom geen boot je kan hem ook laten vertrekken vanaf linkeroever. ik heb al feetjes meegemaakt en das altijd heel gezellig. een goede traiteur die ook op de boten werkt is bauwmanns deze ze zijn vna haasdonck vindt je ook op internet en verzorgen heel vaak feesten op de booten op hun site vindt je ook de link voor de booten zelf. in kallo de gekke haan daar werken ze bv ook mee samen. de parochiezaal van de blauwekerk op linkeroever kan je ook huren wel minder mooi. als het meer een fuif is kan je kiezen voor de roos in zwijndrecht of idd zoals amnber zegt flores. Sylvia
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|