TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lientje
8-11-2008
|
17-9-2008 13:37:06
Katja Straetmans Korte Nieuwstraat 1 2840 Terhagen + 32 478246922 Voila... Ze zijn echt super hoor, ik kijk al uit naar onze huwelijksmis, enkel en alleen voor de muziek al.
|
|
Sylvie
|
17-9-2008 13:54:33
Hey Karen,
Wij hebben ook Amantes gekozen voor ons huwelijk 27/09. Normaal gezien krijg je zeker binnen de week antwoord van hen via mail terug hoor. K heb hun telefoonnummer thuisliggen, 'k zal je dat nummer vanavond doorgeven, want 'k zit nu op m'n werk.
Groetjes,
Sylvie
|
|
Karen
|
17-9-2008 15:57:29
hey Sylvie en Lientje,
Alvast bedankt voor de info. Had eerst mail gestuurd naar amantes@amantes.be. Maar nu heb ik ook nog een hotmail adres via de site verkregen. Heb nog eens mailtje gestuurd naar dat adres. Misschien antwoorden ze daar wel op. En anders bel ik wel eens...
Mag ik misschien eens vragen wat ze vragen voor tijdens een huwelijksmis de zang te verzorgen?
Alvast bedankt Karen
|
|
Karen
|
17-9-2008 15:59:00
@ Sylvie : naar welk mailadres had jij een mailtje gestuurd?
Kan natuurlijk ook zijn dat ze even met verlof zijn he...
|
|
plees
|
17-9-2008 16:36:47
Hoi Karen, wij trouwen nu zaterdag en hebben amantes als live groepje in onze huwelijksmis. Ik heb hen aanvankelijk gecontacteerd via mail en bij mij lukte het. Nu zijn wij enkele maanden geleden ook eens naar hen gaan luisteren in een andere huwelijksviering, daar lieten ze toen kaartjes achter. Ik heb er toen geen meegenomen omdat we al conatc hadden. Maar als je wil geef even je email adres dan stuur ik je na het weekend alle gegevens door van hen. Mocht je niet te ver uit de buurt wonen, steeds welkom in onze viering, kan je hen ineens live horen. Wij trouwen in de Kerk van Lille.
Groetjes Ilse
|
|
Sylvie
|
18-9-2008 8:14:21
Hey Karen,
K stuur altijd mailtjes naar Katja kstraetmans@hotmail.com en krijg telkens binnen de week antwoord terug. De prijs voor de huwelijksmis bedraagt voor ons 360 euro, maar daar zit wel 60 euro kilometervergoeding tussen, dus hoe dichter je bij hen woont, hoe goedkoper.
Groetjes,
Sylvie 27/09/08
|
|
Karen
|
18-9-2008 8:21:20
mijn émail
karen130609@yahoo.com
|
|
Miranda
6-9-2008
|
23-9-2008 20:17:40
Zeker een aanrader hoor Amantes. Ze hebben ook gezongen in onze huwelijksmis. Iedereen was het erover eens dat ze fantastisch waren. Ik kan ze alleen maar aanbevelen.
groetjes
Miranda 6 sept 08
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|