Terug naar overzicht
dag kelly,ik kan je echter geen inspiratie geven, van ons wordt het een ietwat klassieker feestmaar wou toch even reageren aangezien jullie op 23 mei 09 trouwen, wij namelijk ook, en vroeg me dan ook af uit welke streek jullie zijn? wij van roeselare, groetjes
Wij wilden aanvankelijk ook een tuinfeest met paella (www.paellapannen.be )of wok (www.wokfusion.be ). Ik heb zelf geen ervaring met deze cateringdiensten, dus ik weet wel niet of ze goed of slecht zijn.Groetjes,Daphne
Dag KellyAl eens gedacht aan een dixie-bandje voor jullie huwelijk? Op YouTube kun je een presentatie van de band bekijken (zoekterm :"The Almost Swinging Jazz Band") ofwel rechtstreeks via:http://www.youtube.com/watch?v=MDdgcECSrec Contacteer me gerust voor meer info!Vriendelijke groeten,Tomtomvanleeuwen@hotmail.com0485 / 68 12 85
Hey Vanessa,Wij zijn van Vilvoorde, tegen onze trouw Melsbroek.Groetjes
Hey Tom,Hartelijk dank voor de tip. Onze dj is wel al in orde, als hij het wil doen voor een tuinfeest natuurlijk.Groetjes
Hey Daphne,Ja wij hadden gedacht aan wok of bbq maar zijn er nog niet goed uit. Groetjes