Terug naar overzicht
en zeker je lingerie ... allé, dat hebben ze mij toch gezegd! leuk zeg, geniet ervan!!groetjesgaelle
Hey Mieke, denk dat je schoenen en je lingerie de belangrijkste dingen zijn die je moet meenemen.Tof seg .... wou dat het bij mij ook al zover was!Kathleen3.12.05
Spannend!!!Schoenen en lingerie, dat zeker!Maar ik doe ook mijn juweeltje voor rond mijn hals mee.Ik mag op 29 juni gaan passen...Waar heb je je jurkje gekocht??GroetjesVanessa
hoi mieke Ik heb vandaag gaan passen en had mijn lingerie,schoenen en juweeltjes bij dan kon ik het ineens in zijn geheel bekijken.groetjes Tanja
Misschien een onderrok?Een fototoestel?Iets om je haar mee op te steken?Je moeder? ;-)GroetjesNele
Allez succes hé zou ik zeggen. Het belangrijkste is toch wel de lingerie en je schoentjes. Ik heb maandag gaan passen en oef, hij zat als gegoten, vorige keer was de jurk te klein gemaakt!GroetjesValerie
Hoi,Voor mijn pasbeurt was ik eerst bij de kapper langsgegaan. Zo weet ik alvast dat mijn kapsel ook bij mijn kleedje gaat.Gr,AnnNog 24 dagen!
En Mieke, hoe is het geweest?Groetjes,Tinne
Hoi allemaal,Bedankt voor jullie leuke reacties!! Het was heel tof!! Al zeg ik het zelf: ik zag er prachtig uit! Mijn juweeltjes pasten perfect bij mijn kleed en mijn schoentjes ook. Alles dus oké. Op 29 juni mag ik het gaan afhalen.Groetjes MiekeNog 24 daagjesPS aan Vanessa: ik heb mijn kleedje gehaald bij Cermo in Turnhout
Heb ook mijn haar laten doen en helaas trok het op geen vits ! Al een chance dat ik het geprobeerd heb!!!Groetjes