Terug naar overzicht
jep! Wij werken rond de giraffen van Leendert Jan Vis. (heeft voor ons een emotionele waarde)Dit is wat we tot nu toe al hebben (we trouwen pas op 1/8/2009 dus er volgt nog veel):http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339... Groetjes,Inge
Het hangt er natuurlijk van af in wat voor stijl je trouwt. Maar je kan voor de tafelverdeling misschien tekenfilpmjes van jullie kindertijd nemen.je kan dan een prentje van de tekenfilmfiguur op het naamkaartje voor de tafelverdeling zetten en het liedje van de tekenfilm spelen als die tafel binnenkomt. (De smurfen, boes-boes, calimero, tom&jerry). Op de tafels kan je dan ook een prent van de tekenfilmfiguur zetten.
Wij gaan met kleuren werken. Ik maak foto's van onze kinderen, die elke keer een andere kleur blad in hun handen hebben. Die ga ik bewerken naar zwart-wit en enkel het vastgehouden blad blijft in de kleur. Tijdens de receptie worden ook enkel kleuren-liedjes gedraaid en binnenkomen doen we op de regenboog van .. hoe noemt ie ook alweer. Onze tafel is dan ook de regenboog. Op de tafels zet ik staandertjes met de gekleurde bladen en daarrond op de tafel snoepjes in dezelfde kleur als het blad. kwestie van het echt kleurrijk en opgewekt te maken.