Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben gekozen voor deze zaal en kiezen ook voor de BBQ-formule. We trouwen op 23/05/09, dus we kunnen nog niet zeggen hoe het geweest is. De zaal is recent vernieuwd en is heel stijlvol, modern met een klassieke toets. Ons leek alles wel professioneel. Wij hebben wel de ervaring dat je er een beetje achter moet zitten om alles definitief in orde te krijgen. Maar als je een mailtje stuurt, krijg je wel snel een antwoord op je vragen.Wat de prijzen betreft, als je er naar vraagt, krijg je een hele lijst van mogelijkheden qua menu en buffet. Daar zit de prijs bij van het BBQ-buffet. Groetjes,Inge
Ook wij hebben gekozen voor het Dennenhof. We trouwen er wel pas op 22-08-09, dus ervaring over de bediening hebben we wel nog niet. We zijn wel tevreden van de service, als je een vraag hebt, krijg je meestal ook zo snel mogelijk een antwoord van ze.Ik ken wel iemand die er als kok gewerkt heeft en die wist ons te vertellen dat we alleszins een goede keuze hebben gemaakt wat betreft de catering. Het moederbedrijf achter Dennenhof nv. is Bibitor, een grote catering die onder andere ook de catering van de Grenslandhallen voorziet. Een andere kennis heeft dan weer in het verleden een feest georganiseerd in samenwerking met Dennenhof, en ook hij was best te spreken over het eten en de service. Een voordeel is ook dat ze wel wat werk uit je handen nemen, DJ wordt bvb door hun gecontacteerd. Ze garanderen dat het een goede DJ is, dus dat bespaart wel wat speurwerk naar de betere DJ. Ik moet wel zeggen dat ik nog geen DJ van hun heb horen spelen, maar heb hier en daar toch al goede reacties gelezen.Overigens hebben wij ook gekozen voor de formule BBQ bij huwelijk. We hebben het nu zo geregeld dat er nog een dansfeest met dessertenbuffet volgt. Dat geeft ons de mogelijkheid om mensen enkel voor een dansfeest uit te nodigen. Alvast veel succes met je voorbereidingen!Groeten,Glenn