TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
s
1-6-2007
|
18-9-2008 9:00:59
Ik trouwde wel niet in een traditioneel kleed dat supper chique was enzo, maar ik heb een kanten bolero'ke gekocht in Cool Cat. Ik weet het, da's een goedkopere keten, maar daar hadden ze voor amper 15 (?) euro een bolero'ke dat pastte op mijn Kaat Tilley kleedje (dat toch wel duurder was). Ze hadden dat toen zeker in het wit en zwart (ik had zwart nodig) en ook nog in andere kleurtje die ik me niet meer herinner. Ik weet dat vele bruidjes meteen op zoek gaan naar duurdere winkels voor hun kledij, maar soms ben je ook geholpen in een gewone goedkope keten. Succes met je zoektocht!
Eneuh, die kou: daar heb je waarschijnlijk toch geen tijd voor om te voelen, hoor. Je moet genieten!! Je bent een beetje zenuwachtig af en toe. Mensen houden je bezig. Dus als je het dan al eens efkes koud hebt, gaat dat zeker niet voor lang zijn. Dus stel dat je niets gepast vind, gaat dat geen ramp zijn.
|
|
Kirsten
9-5-2009
|
18-9-2008 9:40:25
misschien gewoon bij een naaister in de buurt, die het voor je maakt?
Ik weet niet waar je woont, maar geef gerust een seintje als het in de buurt van Antwerpen is, daar kan ik een naaister aanbevelen waar ik zelf regelmatig ga voor gewoon verstelwerk.
groetjes Kirsten
|
|
lies
5-7-2008
|
18-9-2008 9:48:29
ik had eentje van pronovias, gekocht bij le chapeau in antwerpen. misschien verkopen ze ergens wel een pasmodel?
groetjes,
|
|
Ines
3-10-2008
|
18-9-2008 10:35:47
Hey Stephanie,
Mijn getuige zocht zo ook iets voor op haar kleedje en ik heb dat toen zelf gemaakt (haakwerk).
Dat gaat vrij snel, maar 16 dagen is wel net iets te kort, sorry...
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Gwen
5-9-2008
|
18-9-2008 11:27:24
Hoi Stephanie,
ik ben afgelopen vrijdag getrouwd en het regende ongeveer de hele dag (met voorafgaand in die week prachtig zonnig weer notabene). Ik had ook een strapless jurk en heb geen bolero of iets dergelijks gebruikt. Ik heb het niet gemist!! Ik werk daarnaast in een bruidsmodezaak en ik adviseer het ook eigenlijk nooit. Je bent meestal maar heel weinig momenten buiten. En wil je toch heel graag iets om je heen, denk dan eerder aan een stola. Met een bolero haal je ook vaak alle aandacht van je jurk weg. Stress niet teveel ;) ... het komt allemaal goed.
p.s. een stola maak je makkelijk zelf van een rechte lap stof gekocht op de markt of een stoffenzaak.
Ik hoop dat je er wat aan hebt..SUCCES in ieder geval.
Groetjes, Gwen 6 dagen getrouwd ...
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
18-9-2008 15:02:17
bedankt allemaal voor de snelle reacties maar vrees dat t binnen 3weken nog kouder ga zijn dan nu en die bollero zou gawoon dienen voor in de nogal frisse kerk en de fotoreportage daar dat ik een sluier heb is een stola not done had er al voor gekeken maar het is net teveel toch bedankt iedereen xxxx Stephanie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|