Terug naar overzicht
Hoi,ik ben in Mechelen geweest en mijn getuige voor haar suitekledij in Aarschot. We waren alletwee supertevreden over de service en de keuze die er was. Ik zou gewoon de twee doen (als je dan toch gratis kan rijden) ;-).Ik ben in twee winkels gaan kijken. Ook nog naar Linx in Leuven (vooral LR) maar daar vond ik het maar niks. GroetjesIlka
hoi,ik ben eergisteren naar Maxim's in Mechelen geweest, en dat was echt super! Heel lieve verkoopster, laat eerst heel veel zien voor je gaat passen, ze brengt heel veel om te passen, ...De verkoopster die ik had zei dat ze zaterdag in Aarschot staat, dus blijkbaar wisselen die verkoopsters gewoon tussen de 2 locaties.veel pasplezier!Kirsten9/5/09
Hey Ans,ik ben naar Aarschot geweest, zonder afspraak, en ben super behandeld geweest! (Ik had gebeld naar Mechelen tijdens de uitverkoop en ze hadden geen Marylises meer en in Aarschot wel. Maar ze zij me aan de telefoon dat ik naar Aarschot kon gaan kijken (Aarschot is het moederbedrijf) en als ik een mooi kleedje vond, dan kon ik het laten overbrengen naar Mechelen om daar de verdere pasbeurten te doen.)Groetjes,Kelly