Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

18-9-2008 11:47:12
waar gaan jullie op huwelijksreis? Wij hadden al gedacht aan kaapstad. heeft hier iemand ervaring mee en waar hebben jullie geboekt? Het is maar voor volgend jaar, heb nog tijd maar ben toch al eens benieuwd.
groetjes

nathalie

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 453

Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik18-9-2008 14:37:37

Kaapstad (en Zuid-Afrika in het algemeen) is alleszins de moeite om naar toe te reizen. Let wel op de seizoenen, in augustus is het daar immers winter...

nathalie

Meld misbruik18-9-2008 17:53:37

ibele,
waar hebben jullie geboekt naar zuid-afrika? Is dat zowat te doen zolang op het vliegtuig?
grts

veronique

Meld misbruik18-9-2008 20:19:23

hallo,

Zuid afrika is prachtig ben daar drie maanden geweest om rond te reizen.
Alles is mogelijk daar van super de luxe tot basic. Het is wel voor de natuur dat je moet gaan want op cultureel vlak valt er niet echt veel te beleven.als je nog vragen hebt laat je me maar iets weten. greetz vero

Katrien

Meld misbruik18-9-2008 20:33:37

heel goed te doen, dat vliegtuig valt wel mee hoor. En't is er prachtig!

Kathleen
27-9-2008
 Meld misbruik20-9-2008 10:20:24

Dag Nathalie,

Wij zijn vorig jaar op verlof geweest in dat deel van Zuid-Afrika (tuinroute en wijnroute). We hebben toen geopteerd voor een fly en drive en alles zelf uitgezocht m.u.v. de eerste nacht en de nachten in Kaapstad, hebben we alles op z'n beloop gelaten en we zijn echt op prachtige plaatsen geweest. De hotels waren stuk voor stuk (m.u.v. van één in Paarl) juweeltjes. Wij vinden Auberge Burgundy (in Hermanus), Arniston Hotel (in Arniston, ligt vlak aan de zee met een prachtig uitzicht), Ocean Song (in Plettenberg Bay, is een B&B), Goede Hoop (in Paarl) en Maarten's Guesthouse (in Kaapstad, is een Nederlander) echte aanraders. Nodeloos te zeggen dat het eten en de wijn goddelijk zijn ;-)

Genieten maar!

Groetjes,
Kathleen

PS we hebben voor onze huwelijksreis (vertrek 29/09) gekozen voor een combinatie van Bangkok en Australië... Ik ben benieuwd

Kathleen
27-9-2008
 Meld misbruik20-9-2008 10:20:25

Dag Nathalie,

Wij zijn vorig jaar op verlof geweest in dat deel van Zuid-Afrika (tuinroute en wijnroute). We hebben toen geopteerd voor een fly en drive en alles zelf uitgezocht m.u.v. de eerste nacht en de nachten in Kaapstad, hebben we alles op z'n beloop gelaten en we zijn echt op prachtige plaatsen geweest. De hotels waren stuk voor stuk (m.u.v. van één in Paarl) juweeltjes. Wij vinden Auberge Burgundy (in Hermanus), Arniston Hotel (in Arniston, ligt vlak aan de zee met een prachtig uitzicht), Ocean Song (in Plettenberg Bay, is een B&B), Goede Hoop (in Paarl) en Maarten's Guesthouse (in Kaapstad, is een Nederlander) echte aanraders. Nodeloos te zeggen dat het eten en de wijn goddelijk zijn ;-)

Genieten maar!

Groetjes,
Kathleen

PS we hebben voor onze huwelijksreis (vertrek 29/09) gekozen voor een combinatie van Bangkok en Australië... Ik ben benieuwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums