Terug naar overzicht
Dag VanessaDeze kan je per volle rol bij carpetwright kopen (is wel 60 m) en dit komt op ongeveer 180 euro. Er is nu een actie als je 4m koopt krijg je 1 meter gratis. Aankoop is ook niet super goedkoop maar komt voordeliger uit dan huren en je moet ook rekening houden dat indien je huurt er ook een grote waarborg gevraagd word.We trouwen zaterdag, moet ik een seintje geven indien ik nog over heb van onze rol?Groetjes,Lydia
ja, zou super zijn, maar heb er eigenlijk geen idee van hoeveel meter we zullen nodig hebben, zal ondertussen ook eens informeren bij onze ceremoniemeester,mijn e-mail is vanessa.m@telenet.beveel succes zaterdag, en waar trouwen jullie? moest het ni te heeeel ver zijn dan zou ik wel eens willen komen kijken aan de kerk:)groetjes
Ik ben ook nog op zoek naar een witte loper, dus moest er echt genoeg over zijn (heb een meter of 5 nodig denk ik) dan wil ik ook nog wel een deel overkopen. Of als jouw loper nog proper is wil ik die van jou ook overkopen?patriciavercruyssen@hotmail.com
Hallo,Sorry was wat hectisch vandaag. We zijn van merksem. Ik zal jullie anders begin volgende week iets laten weten. Als de loper nog proper is , kan je zeker nog overkopen. Ik leg de loper door heel de kerk, een stukje bij mijn ouders thuis dus ik denk dat ik zeke nog genoeg zal hebben.Ik zal jullie zeker nog op de hoogte houden.Groetjes en tot laterLydia
Hallo,Wij hebben ons witte loper aangekocht bij iemand in Lichtervelde. Zijn website is www.rodelopers.be .Groetjes,
hej lydia, ik heb al even geinformeerd en wij zouden 55meter voor de kerk nodig hebben,ben ondertussen ook al langs geweest bij carpetright om te horen wat ze daar te zeggen hadden, ze kunnen deze bestellen, niet nodig per rol aan te kopen, op breedte van 2 meter en de zouden hem voor ons versnijden zodanig we 1meter breedte hebbenik vroeg me af hoeveel jij er in totaal had, was dit 60 meter op een rol van 1 of 2 meter breedte?groetjes